Saturday, May 19, 2012

* Santai's Saturday *

Assalaam alaykom... hujung minggu yang indah dapat seharian bersama Insan Terchenta bercanda sambil makan ubi kayu.. ahaks! Walau badan masih merasai kepenatan namun hari semakin ceria ditemani rakan-rakan yang happenin'. Thank you girls!! You all memang best!!! Agak jangal sebenarnya berada di kelilingi rakan-rakan wanita berlibur bersama mungkin kerna saya datang dari keluarga kecil dan kurang berpacaran dengan ramai rakan wanita. Biasanya GGO adalah kumpulan sahabat yang paling besar, namun kali ini kumpulan rakan2 wanita saya semakin besar... Seronoknya melalui hari2 baru bersukan bersama menghiburkan hati beramai2... YES!!!! I'm happy! Syukran ALLAH swt.

breakfast ubi kayu bersama hubby Moose

 
hari ceria bersama sahabat sejati berdot di mata.. ahaks!. mrs Cyana and mr Moose dengan karektor masing2. hubby Moose seorang yang sedikit pendiam, susah ketawa, tegas but he is cool and funny. Wifey? happy go lucky, suka ketawa, suka mengusik, suka jalan laju2.. hahaha. bak kata IBU setiap pasangan pastinya akan ada perbezaan... itu yang membuatkan wujudnya keserasian.

P/S: hari ini sedang shooting pre-weddin' our cousin sis Kayna.. terkenang detik pembikinan our pre-weddin' video empat tahun lalu. hehe.

No comments:

Post a Comment