Monday, May 21, 2012

* off to Jesselton *

Assalaam alaykom.. bersiaran dari bandaraya Kota Kinabalu adalah indah ditemani hembusan angin laut. Hati harus tabah walaupun usah pasti akan melalui hari2 yang sangat sibuk dan sesi mesyuarat yang bakal menjelang beberapa hari lagi akan pasti menjadi suatu memori indah. Doakan semua berjalan lancar. InshaALLAH. 

boarding tyme

Alhamdullillah... safely landed in Kota Kinabalu untuk tugasan mesyuarat tender. Bunyi seperti indah berulang-alik ke tanah Borneo, namun letih badan dan minda sebenarnya kerna kurang berehat. Namun hati perlu cekal, wajah harus tersenyum senantiasa agar hari letih akan bertukar menjadi sesuatu yang tidak memenatkan. 

Good Nite CAYANGku!!!

4 comments:

  1. assalam cie..wah ke sabah lagi...kirim beli kuih cincin yang keras tu dan ikan terubuk pekasam boleh?hehehe..itulah makanan yang saya suka dari sabah serta kuih2 nya....mengidam dari kejauhan...x sbarnya nak balik..brharap sangat dapat bersalin di mesia ye....cadang nak balik bln 6 atau 7....tapi tiket mahal berhantu...doakan kami pelajar ni murh rezeki....:-)takecare......

    ReplyDelete
  2. Dah jadi kampung kedua ya Cyana? :)

    ReplyDelete
  3. Ummi_Khalish... kalo DIL balik bolehlah tapaukan kuih cincin tu. hehe. doakan yang terbaik utk DIL sekeluarga di sana. Kalo tak dapat balik, terpaksa lah awak bersekang tenaga di sana. take care DIL.

    ReplyDelete
  4. Kak Cik...

    rezeki Sabah tahun nie.. sbb tu post mortem tak pergi sbb ada hal yang lebih mustahak perlu diuruskan.

    ReplyDelete