Sunday, May 20, 2012

* mrs Cyana's outfits *

Assalaam alaykom sisters... gembiranya hati jika mempunyai banyak masa untuk memilih pakaian mana yang akan disarung di badan. Begitu rasanya soalan yang bermain di minda bila setiap kali menjelang sebarang majlis. Perkara pertama akan terlintas adalah mahu memakai baju apa ya? Dan lebih rajin lagi selongkar seluruh almari untuk pemilihan sepasang pakaian. . owh.. itu pentingnya mempunyai cermin sebesar pintu! hahaha. Kekadang saya juga mengalami dilema seperti para wanita diluar sana, mahu memilih sehelai pakaian mengambil masa berjam lamanya. Lucky me bukan yang jenis make-up. Jika tidak waktu siap sahaja harus melebihi  satu jam. hehe.

cerita kali ini berkisar tentang fesyen sepanjang perjalanan ke Kota Kinabalu. Kelakarnya beg penuh pakaian namun dek kerna last minute packin' maka sampai disana kekurangan baju pula. hehe. Mode packin' baju adalah tidak sama dengan mode memilih baju yang akan dipakai. Cerewetkan saya? oppss!!! Bila travellin' pakaian haruslah yang mudah disarung dan tidak perlu menggosok itu adalah lebih bagus. hehe. So as usual I decided to wear tunics.. or even mini dresses I use as tunics. Current mode: BLACK TUNIC!! dan bila berkelana haruslah ditambah big bag and Ohio spec…. Owh… they're my favorite accessory.A must items!! hiks!

day 1.. red tunic

day 2.. white and red Tshirt.. memandangkan perlu menukar pakaian, maka mrs Cyana memilih inner kuning sempena hari sabtu.. eh.. inner yang bisa dipadankan dengan apa juga warna..hehe

day 3.. Tshirt santai untuk ke acara pantai

day 4... orange blause yang tidak perlu digosok juga.. hehe

 
and this is my usual pose in the lift!!! oppss!!! Asalnya merancang memakai Tshirt untuk ke majlis makan malam.. but so not me!!!! hahaha.  well... my current mode mengenakan long dress untuk ke acara rasmi, so bergitulah hasilnya. the Ralph Lauren extra large big bag perlu dibawa bersama kerna didalamnya terkandung segala khazanah seperti lens dan mr Nikon. Yang penting membawa pakaian yang ringan dan bisa mix & match! Chill babe!!

 

2 comments:

  1. Dalam beg beso tu segala mak nenek ada, kan?

    Eh! roti gardenia ada tak?? hehehe

    ReplyDelete
  2. Kakcik.. tepat tekaanmu. tetapi ketika di KK roti gardenia tiada la kan.. hehe

    ReplyDelete