Saturday, August 13, 2011

* Ramadhan 13th's checklist *

Salaam... happy fastin'! sudah masuk ke hari ke-13 Ramadhan. Cepat sungguh masa berlalu, saya juga sedang menghitung sama ada mahu membuat cookies atau tidak. hmm. Seronok dua tahun yang lalu, Ramadhan tahun itu sempat buat cookies, hampers dan jahit manik on my hijab! {tiba-tiba rindu kedai craft seksyen 9 tu... and the bakery shop di sebelah kedai craft and the kedai bunga di Plaza Alam Sentral}. ouch! terasa sangat rajin. hehe. Bila tahun lepas diuji dengan tugasan yang tak cukup tangan, semuanya hanya dibeli... terasa tawar sedikit menyambut eid kerna tidak merasa sibuk di rumah seperti surirumah yang lain. huhu. Lucky me ada hubby Moose yang ringan tulang membantu wifey. Tugas baru hubby Moose menjemur dan mengangkat kain jemuran selain membantu mencuci pinggan dan mangkuk!! hehe.

owh..a quick entry kerna banyak tugasan sedang menanti selain janji temu untuk 'Majlis Iftar GGO @ Restoran Cina Muslim Al-Munawarrah'.

Alhamdullillah... syarikat memberikan pendahuluan raya, maka ada sedikit cash money untuk persiapan raya. btw... gambo wang tu bukan duit bonus ya!!! jangan tertipu! ... itu wang peserta semasa menguruskan 'travel to Beijing' tempoh hari. hiks.

first... kena ke kedai kereta Uncle di Seksyen 25 untuk touch up mr Blaa-Soo yang cedera... huhu. hubby Moose kata Blaa-Soo kena la kacak nanti mau pulang beraya ke Penang

and I'm thinking of to trade-in my mr HP to something bigger yang bley support heavy application.. hmm.

then petang hari akan bertemu team GGO di SACC Mall sebelum iftar & taraweeh bersama. Sooo... masa untuk cuci mata!!! yeay!!! {black & white baju kurung yang sesuai untuk para lawyers.. }

my shoppin' list? erm.. mula macam ZERO-List, suddenly banyak pula yang mahu perlu beli... ahaks!!! Parfum parfum parfum shoes abaya shoes compact powder jeans shoes blause hijabs... dot dot dot... happy shoppin'! Chill babe!!!


2 comments:

  1. akak pulak taun ni macam malas je.. ni dah tgh bulan, hampers satu pun tak buat lagi..

    ReplyDelete
  2. Kak Yan.. bila dah lama tinggal, mulalah malas nak buatkan? tambah2 dah setengah bulan nie.. huhu

    ReplyDelete