Tuesday, May 17, 2011

* Welcome HOME!!!*

Alhamdullillah... safely landed dengan tepukan buat mr pilot yang mendarat dengan baik petang tadi. Gembira kerna selamat kembali ke tanahair terchenta. Gembira lagi kerna disambut pelukan insan terchenta. Rindu! Benar rindu! Rindu dengan hubby Moose. Rindu dengan ayam goreng. Rindu dengan teh peng. Rindu dengan blog yang tak bisa di access semasa berada di Tanah Besar China.

owh..more and more story in my next entry. Ketika ini tugasan saya sortin' gambo2 sepanjang 6 hari di perantauan. Jumlahnya mencecah seribu lebih keping... grrr!!!! maka saya perlu memilih gmbo2 official dahulu sebelum bercerita panjang disini. Untuk permulaan...layan dulu gmbo sinopsis ya! hiks.

last thursday...sewaktu sebelum bertolak ke KLIA.
taken by hubby Moose. thanks CYG!

Alhamdullillah tercapai hajat di hati mahu sampai ke
Tembok Besar China yang penuh dengan sejarah gemilangnya

WELCOME HOME!!!!! taken by insan terchenta.

Thanks to hubby Moose kerna mengizinkan saya menyertai rombongan. Pesan hubby Moose sebelum bertolak "Cie ambil gambo banyak2". owh... Cie amik serajin yang mungkin untuk cover semua cerita. hiks! {nak suruh Cie cerita sure la nanti NON-STOP kalah si MEL tourist guide tu.. hehe.} erm.. Kalau CYG dapat turut serta pasti lebih menarik.. gmbo pun pasti berlipat ganda. hehe. Anyway thanks for your support. thanks again CYG!

2 comments: