Sunday, May 22, 2011

* Bowling @ Pandan Lake Club *

Date: 22nd May 2011
Location: Pandan Lake Club, Pandan Perdana

Assalaam alaykom... seawal jam 7.30am saya sudah bergegas keluar menuju ke Pandan Perdana. Sebab keluar lebih awal kerna saya keseorangan tanpa ditemani hubby Moose yang tidak dapat turut serta dan tempat yang dituju adalah tempat baru yang tidak pernah saya kunjungi. Hampir sesat juga tetapi syukur dengan bantuan map dan anggaran jalan, sampai juga awal di sana. Sempat layan teh peng satu.. hiks.

Dua minggu yang lalu mrs Salasiah a.k.a mrs Manager yang mengajak untuk menyertai Kejohanan Boling Wanita. {owh...khas untuk wanita sahaja semperna menyambut bulan Hari Ibu}. Lucky me... minggu nie free. Sooo dapat juga saya menyertai bersama Geng J yang sememangnya rajin menyertai mana2 kejohanan boling di sekitar KL. hmm. {mrs Manager lain kali ajak la lagi ek.. hehe}

Kejohanan Boling Wanita Piala YB Iskandar A. Samad adalah anjuran ADUN Cempaka dan Nisa' Pandan. {salute nisa' pandan.... semua AJK wanita, tiada langsung lelaki kelihatan. hehe}. Jam 9am, kami mendaftar dan diberi nasi goreng kampung yang sedap dan hand towel sebagai cenderahati. Menarik lagi kejohanan ini mendapat tajaan, maka yuran penyertaan juga dikembalikan. Rezeki kami Alhamdullillah. Program bermula pada jam 10 am dengan ucapn dari puan pengerusi majlis, bacaan doa oleh mrs Aishah, ketua Nisa' Pandan dan tayangan slideshow aktiviti yang dijalankan oleh Nisa' Pandan. {gambo IBU turut kelihatan!.. hiks}

Setiap pasukan mempunyai 5 orang pemain dan setiap pemain bermain 2 games. Rezeki kami juga membawa pulang trofi Johan Kejohanan Boling YB Iskandar A.Samad, barangan hamper dan wang tunai RM700. Syukur!!!! Rezeki KAMI Berlima!

the Pandan Lake Club

mrs Cyana ditemani Think Tank dan Ebonite

tema merah bak kata mrs Manager! smile for camera!!!

mrs Hanym in smile too

lil' Danish and his papa... cute!!! selalu sedondon!

hadiah2 yang disediakan

mrs emcee memulakan program

slideshow presentation

antara peserta2 yang hadir

bacaan doa oleh ketua Nisa' Pandan

AJK Nisa' Pandan berbaju ungu

lil' Danish turut sibuk seperti mama Julia

lil' Thira and mrs Manager

mrs Julia and mrs Salasiah

POSE wajib!
mrs Hanym, mrs Julia, mrs Salasiah, miss Ena and mrs Cyana

cutie lil' Danish in candid

Yang Berbahagia Ustazah Salasiah, isteri YB Iskandar A. Samad yang merasmikan perasmian penutup program

mrs Manager in BIG smile!!!

with Yg Berbahagia Ustazah Salasiah

the winner for today...
{miss Ena terpaksa pulang awal...huhu}

sweet in RED!!!!

close up and reflection by mr NM

mrs Salasiah a.k.a mrs Manager

mrs Hanym

mrs Julia

mrs Cyana

AJK Nisa' Pandan

pose kenangan bersama semua peserta

happy red family

free syle!!!!

last but not least.... FREE STYLE POSE from US!!!!


Tahniah kepada Nisa' Pandan yang berjaya menganjurkan program wanita yang berbentuk sukan dan kekeluargaan. Happy tengok AJK2 yang beriadah dengan anak2 kecil tetapi masih mampu melaksanakan tugas dengan cemerlang. Happy KAMI pulang dengan hadiah!!!!! Congratulations to Geng J!!!!

No comments:

Post a Comment