Saturday, January 16, 2010

* SURRRRRPRISEEEEE!!!!! I love you CYG *

pic courtesy from Avicenna

Dear MUCAB,

Thank you sooooo much!
Cie suka sangat!
Cie suka ada sunflower, ada penang bridge, ada KL...

then CYG letak gmbo kita tu... cantekkkkkk!!!
then ada color2 fav cie. thank you! Muahx!Muahx!

sure CYG tanya why cie letak gmbo yg nie... sbb cie suka juga, masa tu CYG nyanyi "Kaulah Segalanya"... YES!!! you're my everything. jika diamati gmbo tu...{untuk saya seorang saja ya. hehe} owh.. yes! feel sampai! biarlah suaramu tetap menjadi pujaanku. ahaks.

love from ME,
Cie

*********************************************************************************
Assalam alaykom, pagi sangat cerah seceria seindah hidup saya. YES!!!! a lil' surprise from hubby Moose yang membuat hati saya gembira... menjerit gembira. MashaAllah..suatu pemberian yang cukup indah dalam diari saya. Hubby Moose menghadiahkan saya "header". walau ia sekadar header, namun saya amat mengagumi designnya...dimasukkan pula elemen2, bunga2 dan warna fav saya. IDEA itu amatlah berharga! dari designnya itu telah menggambarkan CYANAMOOSE. Benar.. hubby Moose tak perlu berkata2.. tapi saya tahu beliau cukup mengenali teman hidupnya yang hanya ketinggian 5'inci sahaja. ahaks.

Kronologinya....

Sebaik mata saya terbuka, hubby Moose berkata "nnt Cie tgk..mesti Cie suka." {grrrr!! mata pejam balik sbb tak mungkin saya semangat nak bertanya soalan diwaktu subuh kan..tdw lg layan. ahaks}. Kemudian jam 10:00am mendengar lagi kata2 yg sama... lalu saya bertanya;

Cie: tgk apa? nk tgk kat mana?
Hubby Moose: tgk email...
{eik? ada surat chenta kah?jeng3x}

Terus mencapai mr C, membuka email..{hubby Moose baru melelapkan mata}. erm, jangkaan saya meleset.. tiada surat chenta. grrr! lalu saya membuka blog ini. OMG!OMG! love it! love it! actually hubby Moose bertindak sebagai pemantau sahaja..yes!! hubby Moose tahu semua password capaian saya.. begitu juga saya sebaliknya. Menegur saya jika ada sesuatu yang tidak disenanginya.. {TAPI, jgn risau, coment2 anda tidak akan didelete ya.}

Suatu pengorbanan besar hubby Moose buat keluarga kecil saya. Setiap malam beliau bersekang mata, dan akan tidur setelah saya keluar ke office....kerna malam hari adalah waktu sebenar beliau bekerja, ianya bukan semudah yang disangka..tetapi itulah realitinya. Dan ketika saya menulis nota ringkas buatnya, saya tahu hubby Moose pasti akan membacanya. Dan saya mahu hubby Moose tahu betapa saya amat menyayanginya sepenuh hati saya.

Thank you CAYANGku! LOVE YOU!

5 comments:

  1. aku pulak rs nk menangih bace nie!! ahakss!! ssooo...romantikk!!

    ReplyDelete
  2. to Kiamck: eh, cmtu kira romantik ker... kena berguru ngan ko kot, ayat lg jwang. ahaks

    ReplyDelete
  3. i love you too hubby moose..wahaha..tak delete kan komen nih..hehe

    ReplyDelete
  4. it doesn't have to be a diamond ring to surprise d wifey, kan cyana?

    though best juga..

    ReplyDelete
  5. to mr artzli: hahaha... terasa komen yg sungguh gelihati... kwng3x.

    to kak odah: agree! dapat hubby yg tak romantik, sesekali wat surprise best sgt.. hiks

    ReplyDelete