Tuesday, January 19, 2010

* my Sunday? not sooo bad *

Assalaam alaykom sisters & brothers...first of all, i must say sorry to my loovey hubby Moose yg rupanya sangat pemalu, kerna saya membiarkan entry gmbonya melebihi 48jam. Tak sudah2 bertanya "Cie..bila nak update blog?" grrr... owh, saya bukan sengaja malas tetapi masa tidak mengizinkan.. hehe. Semalam seharian outin' di luar, pulang ke rumah terus melayar bahtera.. hiks! Monday morning pula masih di awangan lagi...mungkin semangat masih kurang memikirkan nasib hdd saya. huhu. Namun saya harus kuat! sekuat biskut tiger.. hahaha.

btw... last Sunday adalah hari outin' saya! Seorang diri berjalan tanpa ditemani.. Saya bisa berjalan seorang diri seperti miss Kantan yang single mingle tu, tapi haruslah dengan tujuankan? hehe. Tujuannya adalah menaiki komuter! apa kata survey? hehe. {owh, saya bertemankan mr Nik & lensy 50mm}

ktmb station

tempat saya menanti tren...shoot dari tempat duduk yang sangat hampir.. maka inilah hasilnya.

erm... paper apa tuh? tulisan tu sungguh tidak ku kenal.

yang menarik perhatian, anak kecil lelaki yang hanya bertemankan bapa, dan anak kecil lelaki yang bertemankan ibu... tgk bezanya!! yang duduk dilantai tu anak kecil yang sedang merajuk tak sabar nak naik tren... so kakak tu cuba jaya memujuk walhal baru sahaja berkenalan disitu.

bestkan kalau naik tren jika tidak berebut2 seperti selalu berlaku di KL Sentral tu. hmm

tren to Seremban...owh, not mine.

lari..lari kejar tren... {kemboja beginikah setiap pagi? ptt la kurus sekarang.}

well.. i'm not alone... ada jugak gadis yang berseorangan... bezanya saya WANITA..
{hehe!! ada bezakan?}

tyme to go... tren to Shah Alam sudah sampai... seperti biasa mendapat seat, dan sebaik tiba di KL Sentral saya memberi seat saya kepada yang lebih memerlukan... end up berdiri dan malas nak shoot lagi... tertibe ngantuk pulak. hehe

pity her... terjatuh! abis air oren

sampai di stesen terus call hubby Moose, nak naik cab seperti tidak berbaloi pulak.. hmm

saya meninggalkan stesen Shah Alam jam 3 petang dengan senyuman.

well.. akan ceritakan tujuan saya ke KL later ya'. wait till my next post. gudnite!

No comments:

Post a Comment