Monday, January 4, 2010

* Rezeki TWENTY TEN *

Assalaam alaykom... pembuka tirai 2010 saya dan keluarga dilimpahi rezeki makan2. {mana tak tmbh 10kg kan?}. Alhamdullillah... last Saturday kami sekeluarga mendapat jemputan dari keluarga Mak Teh & Pak Teh untuk meraikan semua saudara yang terlibat di majlis perkahwinan mrs Nadia & mr Shukri. Pasangan pengantin yang baru pulang dari honeymoon di Bali kelihatan cukup gembira... wahhh!!! saya lebih lagi gembira walaupun hubby Moose baru sempat menghantar their raw files.. tetapi sempat juga menyiapkan their majlis nikah's slideshow yang begitu panjangnya selama 30-20 mins. if i'm not mistaken... lagu sahaja hampir 4 ke 5, itu baru majlis nikah.. hmm.. yang penting semua yang hadir happy dengan preview dari 1stVerse.

We had dinner at Ar Rawsha Restaurant, di Jalan Damai Ampang... menu masakan arab ala2 Saba Restaurant yang famous di Cyberjaya tu. Tapi kali nie memang makan gaya arabica... duduk bersila beramai2 dalam bilik khas yang disediakan. Kerana tak familiar dengan area tu, sampai jek terus makan..{sbb yg lain semua dah haf way makan.. huhu}..so mari layan gmbo makan di tahun baru.. hehe.

salah satu hidangan yang sempat di snap... yang lain jauh, tak pun dah tinggal pinggan jek.

kan saya cakap... dah tinggal pinggan. hiks

air yang pastinya saya tak minum.. hahaha

teh nie pun saya tak minum...end up otw balik carik twister jugak.. oppss!

IBU & AYAH

Pak Uda & Mak Uda

Ketika slide preview... bersama pasangan pengantin baru

saya serupa wat marketin' jek...duduk depan skali..padahal kat dalam dah pack sgt. terpaksa berpisah dgn hubby Moose.. sob..sob

eik? hubby Moose posin' tanpa saya???? sob..sob... hahahaha

btw.. organizer juga menyediakan kek untuk AYAH... klakarnya huruf 'B' dah tercabut

AYAH ketawa besar sbb dipaksa tiup kek..
tak pun baru prasan kek tertulis "Happy Birthday YB"... we all nyanyi ramai2!

cake cuttin'...{sedap cheese cake nie}

juniors

seniors

alamak... Pak Teh hilang daa.... g bayar bil kot. ahaks

the red couple... brother Syah & Sista Iman

the blue couple... hubby Moose and Cyana yang bulat

cousins
haa... aksi semua nak posin'

happy couple!!!

Pose Kenangan beramai2

free style yeah!!!! memang happenin' abis!!!

Deeply thanks to Pak Teh's family & Pak Uda's family yang mengadakan jamuan dinner nie. Kalau ada rezeki boleh bekerjasama lagi. Overall Pak Teh membuat sedikit post mortem tentang majlis tempoh hari... ramai yang tak percaya semua yang bertugas dari emcee ke singer semuanya saudara mara..wahhh!!! hubby Moose mendapat pujian seperti penyanyi kelab lagi.. {hahahaha} then saya juga mendapat big claps kerna berjaya sebagai weddin' coordinator.. {i must say not a weddin' planner yet.. hehe}. InshaAllah dengan semangat dan pengalaman yang ada saya pasti bisa membuat sesuatu yang lebih baik {terasa seperti nak buat weddin' sendiri sekali lagi... ahaks}... owh.. syukur kepadaNYA kerna memberikan saya sebuah keluarga yang serba fleksibel...big claps to The Wayfarers!

owh...satu lagi... ahli Wayfarers juga semuanya suka posin'.. hiks

muka dah minyak2 pun... we all tetap senyum sokmo.. hehe.
till meet again. syukran to ALL.

4 comments:

  1. aha.. sini la abg aku ajak last week.. tpi kitaorg tak p.. mak aku tapaukan nasik.. byk kan 1meal dia.. kitaorg mkn 3 orang pon kenyang. eheheh!

    ReplyDelete
  2. tu la pasal... orng punya ramai. tp aku makan sket jek.. sebb sampai lmbt then lauk pun jauh. ayam dah abis.

    p makan situ lg best. dduk dalm bilik feeling arabica. haha

    ReplyDelete
  3. hahha.. ko semedang sampai lambat.. :P

    ReplyDelete
  4. kuar awal tp singgah cc dowl tu yg jd lmbt. huhu. takpa..janji makan free

    ReplyDelete