Tuesday, January 5, 2010

* my FREE month *

Good morning to everyone.. erm... masih lagi mood bulan december.. terasa pantas masa berlalu. Bulan december lalu merupakan bulan sibuk saya...menghitung hari jek seperti lagu Kris Dayanti tu. Walaupun sesibuk mana saya...sibuk lagi hubby Moose. {wink wink}, kerna tugas sebagai production assistant hanyalah 40% sahaja.. contohnya menjadi model untuk outdoor seperti gmbo dibawah.. {sebelum pengantin datang, saya pose dulu.. hiks}. Tapi best lagi pabila setiap pagi saya tidak perlu terkejar2 mengejar traffic. Sempat lagi saya singgah ke pasar untuk sebungkus nasik lemak comel bersama teh ais. opps!

January? ermm..traffic??? adush!!! federal highway kembali seperti sedia kala dengan kelajuan 20-30km/j.. ker tak sempat nak tekan minyak pun. hehe. {ye la.. musim cuti sekolah dah tamat}. ermm....saya lebih rela sibuk seperti december, asalkan ke office pedal minyak bisa ditekan. Walaupun saya FREE bulan nie, hubby Moose pula yang BUSY dengan editin'.. jawabnya hari2 cuti saya pastinya berada di rumah saja. chill babe!

btw.. big thing comin' up... masih samar2 tentang strategi organisasi. Namun saya juga bakal bz merancang OUR strategic plan untuk unit kecil keluarga saya & hubby Moose terchenta.


3 comments:

  1. wakaka..nape wat gaye ghupe itu pn cyana oii..haha

    ReplyDelete
  2. hahah... itu namanya dah hilang idea dikala posin'... mcm2 ghupe ader. hahaha

    ReplyDelete
  3. kl cuti skolah, mmg best kan? keluar lmbt cmne pun, smpi ofis, tetap pd waktunya. bl dh stat skolah ni, dh la kna kuar awal, jammed mmg xleh elak la. Sabar jelah byk2...

    ReplyDelete