Wednesday, September 28, 2011

* the WAYFARERS's Professional Services *

Assalaam alaykom sisters and brothers...

"Entertainment With A Difference"... OUR goal!

the WAYFARERS's Professional Services adalah pakej yang ditawarkan merangkumi motivation, consultation, reception coordinator, pengacara majlis, pesilat, pemain kompang, marhaban, live percussion, live performance, video montage, beautiful backdrop, sound system, photographer, videographer, Multi Camera Production and etc. Smile!

owh... Pasti gembira hati bila selesai tugasan yang diamanahkan kepada kita. okay... cerita tajuk sudah tamat, ini cerita kegembiraan sebalik cerita tajuk. hehe. Terasa separuh beban di minda juga telah terbang sebebas-bebasnya. Gembira juga saya dikurniakan sebuah keluarga besar yang sangat open-minded, sportin' dan yang penting happenin'. Bila berkumpul beramai2... pasti bermacam cerita bermacam gelagat juga. hehe. Bersyukur saya ditemukan dengan keluarga besar ini yang mempraktikkan 'modern-islamic lifestyle'. Kami bebas melakukan apa sahaja namun wajib berlandaskan pegangan dan ajaran Islam. hmm.

owh... ceritanya selepas habis tugasan di majlis perkahwinan terasa seperti mahu melompat tinggi. Mana tidak sejak hari pertama menerima tugasan, bermacam yang berlegar di minda. Pertama yang pasti mendapatkan 'user requirements', kedua mendapatkan 'resources and manpower', ketiga 'get it done!'. {Wahhh!!!! macam bikin sistem pula. ahaks!}. Memandangkan majlis berlangsung pada bulan Syawwal, maka masa pengurusan majlis adalah terhad, namun semuanya berjaya diatasi dengan baik. Alhamdullillah. Justeru mari layan gambo gelagat the Wayfarers selepas selesai tugas di majlis perkahwinan yang dikendalikan dua minggu berturutan.

Di mulakan dengan pic adik dan abang yang masing2 mempunyai kekuatan vokal yang berbeza.

kelebihan hubby Moose.... menyanyi sambil tersenyum.. hiks!

owh.. bisa menyanyi walau berada di mana sahaja.
Kerna itu wifey Cyana sangat sayangkan mr Bass!!!
{tanpa mr Bass, lagu kurang enak mungkin. ahaks!}

wifey Cyana juga berangan mahu menyanyi... hiks.

the Wayfarers hebat juga bila bab pose maut. ahaks!

look at mr Bass dengan adegan 'funny face'

sista Iman and brother Syah

sista Fateyn and brother Awez

this is candid!!! to get hubby Moose's natural smile

eh.. eh... cute hubby Moose in smile kan?
wifey Cyana seperti biasa pose tersengih colgate

hubby Moose yang dipaksa senyum sampai telinga. hehe

ladies in pose

mens with IBU

ladies with IBU

and ladies with mrs bride!!!
terlebih pose pula... almaklum gembira sangat! hehe.
SMILE!

No comments:

Post a Comment