Monday, January 6, 2014

* Wake up and smell the tea *

Assalaam alaykom... wake up Cyana! I must wake up at 5:30am atau akibatnya akan ketinggalan tren pada jam 6:40am. Berkejaran di pagi hari menaiki tangga di stesen komuter agak meletihkan buat saya yang tidak bersenam ini. hehe. welll... I think I need a break! rehat untuk merehatkan minda agar bebas dari memikirkan kerja yang tidak pernah ada penghujungnya. Entah kenapa tiba-tiba penghujung tahun lalu, saya di serang kemalasan yang mana peratusan kedatangan merah adalah melebihi normal. forgive me! Namun saya mencatatkan rekod zero-MC. Thanks to ALLAH swt yang memberi kesihatan yang baik kepada saya. Setakat demam suam-suam atau batuk berterusan atau selesema, saya masih gagah diri pergi kerja. Semoga kedatangan tahun baru ini mrs Cyana kembali bersemangat untuk hadir on-time di ofis dan bisa selfie jika sampai awal dan tiada orang dalam lif. ahaks!

owh dengan keadaan pengurusan sekarang dan dikhabarkan kami akan berpindah ke lokasi baru... maka biarlah saya menghabiskan masa-masa terakhir menikmati kehidupan harian di tengah Bandaraya Kuala Lumpur. Pastinya satu hari nanti akan merindu teh ais pagi di Meal Station, jalan-jalan makan angin tengahari di Pavilion, sesi jalan kaki melalui terowong KLCC sambil mendengar lagu "Just a show" dan sesi jogging di Taman KLCC. hmm. 

Soalan: Kenapa Cyana suka merakam gambo dalam lif?
Jawapan: Simple. Saya mahu rekod baju apa yang dipakai... ahaks!

oh! It's 12:45am... hujan sepanjang hari membuatkan suasana sejuk dan bisa tidur tanpa memasang pendingin udara. Good Nite!! 

Misi Isnin pagi: Bangun awal... bersiap jam 6 pagi dan sambil menonton rancangan Bismillah. Kemudian mahu  teh ais bersama capati. yummy!

No comments:

Post a Comment