Tuesday, January 14, 2014

* Lone Ranger! *

Assalaam alaykom.... happy me! Yes I am! tiba-tiba permulaan tahun 2014 saya kembali bersemangat untuk menulis dan melapor cerita. Mungkin kerna mrs Cyana banyak masa lapang kerna banyak cuti yang perlu dihabiskan seorang diri pabila mr Moose terpaksa bertugas pada waktu cuti. Itu bezanya kerja kami... wifey bertugas pada hari biasa manakala hubby Moose bertugas tidak kira harinya. hiks! Siang keluar bertugas on ground, malam hari sibuk dengan editin'... hmm. Dengan itu wifey juga sibuk dengan aktivitinya iaitu makan dan posing.. kiddin'! 

Last weekend iaitu minngu kedua Januari juga hubby Moose penuh dengan tugasan pada hari minggu, pity me... asyik kena tinggal seorang jek. So wifey meluangkan masa window shoppin' dan bowling! yeah!!! Bila perkataan window shoppin' terlintas di kepala mulalah shoppin' sekurang-kurangnya membeli sebentuk cincin. hiks!

hubby Moose lil' stuff in action

mr Moose in traditional outfits untuk tugasan rasmi

mrs Cyana @ Saturday evening

mrs Cyana @ Saturday night... movie time!

and sunday kembali rajin turun ke gelanggang bowling dek kerna balingan ke laut merah

teh tarik tyme! ehhh teh ais tyme yawn!

early dinner with mrs Julia's family

malam hari kembali menjemput hubby Moose pulang dari kerjanya

the most favourite piece... 
the mirror selfie by US!!!

okay... hari ini waktu bersantai seorang diri sekali lagi...I'm a lone ranger! bak kata miss Zaty ada ker orang yang bley melayan kerenah kami yang suka door-to-door shoppin'? well jika beri saya 15 minit pastinya saya bisa berkunjung ke lima buah kedai hanya untuk memeriksa stok terkini. ahaks! well... Bila seorang maksudnya shoppin' or bowlin', bila berdua maksudnya movie.. hehe.

No comments:

Post a Comment