Saturday, January 4, 2014

* Just TWO of US *

Assalaam alaykom sisters.... sedang rancak bercerita tentang dunia perolehan pastinya tidak ketinggalan rakan setugas iaitu miss Zaty a.k.a miss Tender yang juga merupakan rakan makan, rakan bercakap, rakan bertengkar, rakan mengusik, rakan shopping dan rakan posing in the lift juga. hiks. Kini telah dua tahun bersama, dan setelah kami ditempatkan di sebelah menyebelah sahaja harus miss Tender yang terkenal dengan sikap pembulinya suka membuli mrs Tender iaitu beliau sangat suka mencubit lengan saya yang lebih berisi darinya yang masih lagi kategori kurus. Rupanya miss Tender lebih banyak mengomel mengalahkan mrs Tender juga. hehe.

Perkara biasa yang akan kami terima apabila jika berdua berjalan itu adalah perkara rutin. Jika berjalan seorang pastinya ada suara yang menegur "Mana kawan?", "Mana lagi seorang?" hmm.. so mahu atau tidak mahu kamu miss Tender telah menjadi sebahagian bayangan mrs Tender atau sebaliknya. Namun apa yang pasti saya doakan kamu akan terus mekar dan rajin dan terus menceriakan hari-hari kita berdua yang dikelilingi dokumen. Mungkin orang melihat kita sentiasa gembira dan ketawa namun itulah ubat untuk mengurangkan tekanan ketika bekerja yang penuh dengan prosedur perolehan.

owh..rupanya gambo kami berdua sentiasa penuh dalam galeri kamera. hiks! 

Happy 2nd Anniversary miss Tender

breakfast adalah masa untuk kami berdua berbincang tentang kerja sambil makan

sesekali lunch at place jika tidak ke Pavillion

lunch at Meal hanya apabila mengidam Nasi Goreng Kepak Ayam
 
same interest....love Chocolate drinks

another chocolate drink

another favourite drink

sesi mencuba uniform baru

sesi pose di tempat kegemaran mrs Tender

look at her desk!!! kreatif la sangat!

sesi pose untuk team 3G!

sesi mesyuarat pembukaan yang mana mrs Tender datang membantu sambil mengacau

yes... kami mesra camera

wajah miss Tender yang paling comel

pose with team 3G yang lain pada sesi penyerahan hadiah birthday

 Semoga persahabatan kita akan kekal selamanya. 
Tanpa kamu miss Tender sememangnya mrs Tender akan sunyi sepi tanpa bicara. ahaks!


2 comments:

  1. Sobs.sobs.sobsssss..tissue plzzzzzz..srooootttt~~~
    U olz memang suka kan buat i olz terharu.walaupun gambar-gambar i olz di atas tu sangat la buruk sampai gamba muka berjerawat meracak naik pun u olz post..tak pe. i olz redha..dah biasa dengan kedengkian u olz..sobsssss~
    Apa-apa pun thanks 4 being so gula-gula lot100..thanks 4 being amazing partner in crime a.k.a soul sisto..thanks 4 everything kakak!! i lap u la!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Missy Zetty... lain kali bawa tissue box sendiri.. nie asyik kebas tissue roll jek. opps! eh ada ker muka jerawat? tu jerawat adeq manis mau makan apa? hahaha.

      macam nak dapat gula-gula lot100 jek? i lap u too... lap guna tissue lembut tau. hiks

      Delete