Sunday, September 30, 2012

* my FUN day! *

Assalaam alaykom... sedang beristirehat di hujung malam minggu sebelum menggosok pakaian untuk esok hari kerna aktiviti menggosok berada dalam carta terbawah... saya paling tidak rajin menggosok baju. hahaha! {seronok miss Zaty... ada assistant gosok baju kan?} Kerna itu juga setiap pagi saya mengalami kesukaran memilih pakaian... perlu pilih yang tidak perlu digosok.. sangat tidak rajin kan? hiks! okay... pending story yang rupanya masih berada dalam folder dek kerna ketidak rajinan sedang melanda diri. Siang hari seperti lipas kudung di ofis, maka malam hari badan menuntut rehat yang lebih selain sedang mengajar mata agar pejam lebih awal agar saya mendapat rehat yang secukupnya.

Ceritanya bila sepanjang minggu bertimbun dengan bebanan kerja, maka di hujung minggu meluangkan masa merehatkan minda dengan aktiviti kegemaran iaitu window shoppin' dan makan! Kesempatan public holidays diluangkan bersama rakan2 kerna hubby Moose sibuk dengan tuntutan kerja. Well...kesian pula sista Nora & sista Zaty yang terpaksa melayan Nasi Ayam Penyet setiap kali kami keluar bersama. hiks! okay.. jom layan cerita bergambo ya... smile!

smile for mr iPhone!

kesesakan lalu lintas semasa hari cuti

slow moving sepanjang jalan... sooo hilangkan bosan dengan bergmbo

arghhh!!! bila mau sampai nie? hehe

 cutie sista Zaty in pose

with sista Nora yang rajin melayan kerenah kami berdua.. hehe

sampai jek destinasi terus makan! hiks!

kangkong belacan yang sedap

minuman yang enak

mine!!! Ayam Penyet!

then we went to RedBox untuk sesi senaman suara.. ahaks!

test mic one two.. one two... !!

We had fun!! fun and fun!

Sekurangnya hilang kadar stress 60% sebelum kembali meningkat semula pabila tiba waktu kerja.. hahaha. Nevermind... kerja tetap kerja! Cabaran baru dalam kerja adalah sesuatu yang bisa menambahkan pengalaman untuk lebih tabah dan menambah senyuman bila berurusan dengan mereka di sekelilingnya. Chill babe!

No comments:

Post a Comment