Friday, February 11, 2011

* the REWARD *

Syukur!!! Syukur di atas pemberian rezeki-NYA. Syukur kerna saya mampu tersenyum pabila sesekali menghadiahkan sesuatu yang berharga untuk diri sendiri. Benar kata orang...sesekali apa salahnya berbelanja untuk kebaikan diri sendiri? owh...saya bukan peminat SPA atau makeover! Maka saya telah menghadiahkan diri dengan mr HP.. owh! kawan kepada mr C. Bezanya mr HP lebih kecil, ringan dan mudah di bawa di dalam handbag... opppss!!!!

Alasannya...saya kini lebih kerap outstation {erm, balik kampung dikira outstation juga kan? hiks}. Saya memerlukan lappy yang lebih ringan kerna kebiasaannya apabila travel, saya akan membawa bersama mr Niko dan baju2 yang terleby muatan. hehe. mr HP juga bakal memudahkan saya untuk ONLINE dan UPDATE blog walau di mana saya berada. eh..eh.. sebab utama adalah saya selalunya bekerja dari kediaman atau ketika outstation. {wahhhh!!!! mengalahkan businesswoman tersohor jek.. hehe}



{pic courtesy from mr yahoo}

my dear mr C --> Compaq Presario CQ40 masih memberi servis terbaik. Mulanya berniat untuk trade in saja.. tetapi memandangkan mr HP tidak mampu menyokong aplikasi yang berat seperti photoshop dan tiada cd burner...soooo better keep it ya!.. :)

{pic courtesy from mr yahoo}

my dear mr HP --> HP mini 210 yang sama hitam cuma lebih comel. Setelah penat bekerja, bila mendapat ganjaran pasti senyum sampai ke telinga. hehe. Kerna sebabnya juga mudah... jika tidak melabur sekarang... pastinya simpanan bakal habis entah ke mana.. ahaks!!

Terima Kasih. Syukur. Alhamdullillah.

4 comments:

  1. berapa satu tu Cyana. Mcm berkenan lak..

    ReplyDelete
  2. salam kak yan... satu rm1299 termasuk installation office & antivirus. cuma kecik la.. tk pueh pula tgk gmbo.. hehe

    ReplyDelete
  3. aku pon suda beli reward utk diri sendiri plus birthday gift aku utk tahun ni....lappy kecik pon dlm list brgn jugak..yg skrg ni besar gabak...hehehe

    ReplyDelete
  4. marvic... wahh!!! suda dapat adiah tahunan. hehe. ok gak pakai yg kecik. suit for traveller mcm kita la.. hehe

    ReplyDelete