Wednesday, February 2, 2011

* farewell mr AZMAN *

Date: 28th January 2011
Location: Aras 3, Menara HLA Kuala Lumpur

Assalaam alaykom....seperti yang dirancang, majlis meraikan persaraan wajib mr Azman Hassan ketua Jabatan Pentadbiran & Perolehan diadakan dengan sambutan yang sangat menggalakkan. Memandangkan mr Azman telah berkhidmat lebih dari 35 tahun sejak dari zaman Lembaga Padi Negara lagi... ramai yang mengenali beliau dan senang mendampinginya. Sejak zaman muda, beliau adalah seorang yang aktif bersukan..dan sehingga kini juga beliau masih ke gym untuk bersukan. hmm.

Alhamdullillah...walaupun saya sempat bekerja di bawahnya selama 10 bulan, banyak juga ilmu yang dapat dipelajarinya. owh... saya perlu menjadi pengacara majlis... errr i'm not prepared! Maaf kerna saya yang baru pulang dari bercuti panjang.. {muka agak comot ditambah sunburn.. hahaha} Maka... belasah jek.. hiks!

mr Azman yang diraikan

antara VIP yang hadir termasuk our CFO

antara jemputan yang turut memeriahkan majlis

mr Azman yang sebak ketika berucap

mr Fadzil yang memberi ucapan dari wakil sahabat lelaki

mrs Ainon mewakili sahabat wanita...
bertambah sebak untuk berpisah dengan sahabat seangkatannya

bacaan doa oleh ustaz Farouque sebelum menikmati makanan

jamuan yang disediakan oleh penganjur iaitu Bahagian Modal Insan & Pentadbiran

selera kampung... nyum nyum.

Terima Kasih kepada semua yang hadir bagi memeriahkan majlis dan meraikan persaraan our HOD mr Azman. Kepada mr Azman, selamat bersara dan menjalani kehidupan seharian bersama keluarga tercinta. Semoga persahabatan kita akan kekal selamanya. InshaAllah.

2 comments: