Wednesday, February 2, 2011

* OUR day 6 @ Kuching *

Assalaam alaykom.. erm masuk Februari namun jiwa masih bercuti.. ahaks! Bagi sesiapa yang bekerja di KL, pasti terasa aura cutinya. hehe. Saya juga tidak melepaskan peluang mengambil satu hari cuti untuk menikmati 4 hari cuti berderetan.. hehe. owh, hari keENAM di bandar Kuching adalah hari bekerja. Di mulakan pagi hari dengan sedikit taklimat mengenai perubahan panel tender dan seterusnya sesi mesyuarat pembukaan tender. Mulanya fikir tajuk tender hanya 3, tetapi impaknya sampai ke jam 5 kami masih tekun di dalam bilik mesyuarat. {kali nie dokumen yang banyak untuk dinilai!!!! huhu} Kerna itu juga kebiasaannya saya akan memperuntukkan 1 hari untuk mesyuarat membuka tender.

Pulang sahaja dari ofis, terus mendapatkan hubby Moose yang baru pulang dari Semenggoh. {pity me!!!! tak dapat tengok orang utan} Anyway thanks to hubby Moose yang membawa pulang Tshirt dari Semenggoh... dapat la jugak tengok orang utan di baju tu. ahaks!

Malam harinya, we all ke Atmosfera yang terletak berhampiran The Spring untuk makan malam. eh.. ada ayam penyet juga!!! maka menu adalah Ayam Penyet lagi 2 pinggan. hiks!

owh... baju yang dibeli di Serikin tempoh hari

the menu

the restaurant

santai

the Atmosfera's Ayam Penyet

the bodyguard... eh eh.. my hubby Moose la tumpang posin' atas motor

then we all yang kebosanan mencari hiburan.. hehe. Dua pusat boling di terjah...satu penuh, satu sudah di tutup. Then ke panggung wayang pula...

hampa juga! Last show jam 11.30 malam nampaknya hanya kami bertiga yang berminat. maka encik kaunter tidak mahu menjual tiket wayang tersebut.

sooooo... pulang semula ke hotel melihat tang long.. hiks!

erm... memandangkan mahu menyambut Chinese New Year, singa dipakaikan reben merah tanda ONG!!! hehe. Dah malam? Pulang dan terus tidur saja.. hehe.

No comments:

Post a Comment