Saturday, February 26, 2011

* mr Moose LIVE in MH Concert *

Maher Zain by brother Zimy @ FB

pic courtesy by Fairuz Frz @ FB

Assalaam alaykom... semalam hati sangat gembira. Menerima kenaikan tahunan membuat saya lebih bersemangat untuk bekerja. Tak kira sedikit atau banyak... menerima rezeki seadanya. Dan walau hubby Moose sibuk, beliau sempat hantar pulang VIP tiket untuk wifeynya menonton Maher Zain Live in Concert. Teruja kerna mahu melihat hubby Moose yang beraksi di tepi stage bersama team BV. hehe.

Alhamdullilah... konsert berjalan lancar dan sambutan dari penonton menggalakkan. brother Maher menyanyikan hampir keseluruhan lagu dari albumnya, ditambah dengan lagu baru FREEDOM yang pertama kali dinyanyikan. Kemudian atas permintaan peminat, beliau sekali lagi menyanyikan lagu Freedom, Rest of My Life dan InshaAllah berkali2.. cover sume versi. hehe. Kehadiran bersama kumpulan Inteam sebagai pembukaan konsert, brother Irfan Makki, esklusif brother Padli dari band Padi yang menyampaikan InshaAllah berduet dengan brother Maher Zain.... dan brother Mesut Kurtis yang membawa kanak2 naik stage untuk lagunya. Salah seorang kanak2 adalah our lil' Mia.... daughter of brother Muadz & sista Susi.

Personally, saya sangat berpuas hati dengan keseluruhan konsert. Setelah lima hari mereka bertungkus lumus... ianya berbaloi. SUPERB!!!!! Team BV's memberi impak vokal yang sangat baik!! Awesome. Barisan pemuzik juga sangat best!!!! Tenaga kerja semuanya komited. Congratulations to ALL!!! Malam ini harapkan perjalanan yang lebih baik untuk semua. InshaAllah.

And make du'a for me & the Wayfarers yang akan berada di Dewan Seri Siantan Putrajaya atas tugasan menguruskan majlis resepsi perkahwinan. :)

To my dear hubby Moose... nanti CYG nyanyi sedap2 tau. Keep up your good work. Semangat tengok CYG nyanyi walau Cie tau CYG lety...ada movement, siap pegang mic, yang penting FEEL!!!! Keep on rockin' CYGku!!!


2 comments:

  1. Assalam Cyana,

    kalau MZ datang lagi dan buat konsert, kasik katu akak boleh. Teringin nak p dan bawak my boys ke sana. Pleas ye..

    ReplyDelete
  2. wa'alaikumsalaam Kak Yan... InshaAllah. Kalo saya tau lg mana2 konsert die. latest esk dia akan di di karnival MZ tepi stadium Malawati jam 2 pm, MZ akan bg hadiah pada pemenang nasyid. Akk try bwk anak2 ke situ...mana tau ada rezeki bergmbo dgn MZ.

    ReplyDelete