Thursday, October 7, 2010

* my lonely nite WITHOUT him *

"Cie nak pergi tak?" {hmm.. think think!}
"5pm ada sesi meet the fans" {adush.. kol 5pm tu waktu pulang keje}
selingan beberapa jam kemudian
"Cie boley pergi ker? "{huhu.. I wish I can be with you!!! watchin' you.. hmm}

kerja? showcase? report? meetin'? adush!!!! di kepala lebih peratusan bab kerja! Bagaimana hati mahu berhibur menonton hubby Moose menembak? huhu. Benar kata kerja tak pernah habis... Senior juga memesan jangan sesekali bawa pulang kerja ke rumah.. hmm.. think! think! think wisely... saya bukanlah GM,SGM atau mana2 M.. hehe. Tetapi jika tidak dibawa pulang sedikit kerja, kekangan masa di ofis... tidak mampu saya menyiapkan kerja dengan cepat.

Terkadang bisa sahaja delay... bisa sahaja menangguh kerja.. tetapi di kepala akan terfikir kerja2 yang pending. Hati akan resah hati tak tenteram.. erm.. semuanya mahu pantas disiapkan. Sepantas mana saya berjalan, sepantas itu saya bisa bercakap tanpa henti, sepantas itu saya menyuap makanan dan sepantas itu juga saya akan respond untuk sesuatu perkara. Maka jari pantas membalas sms "tak pi kott... kalo pergi sure lewat malam baru balik.All the best CYGku." hmm.

Kesudahannya...pulang ke rumah, dek badan yang lety, mata terpejam. So NO NESCAFE juga malam tadi.. hehe. Lonely?? YESSS!!!!! haih selalu kalo buka mata, bisa nampak hubby Moose di mejanya.. hmm. Jam 1:30 am....baru hubby Moose pulang membawa paper bag Mo'men, didalamnya hotdog. Pity him... kelaparan!! tapi masih mahu berkongsi dengan wifey yang sedang mata kelip2.. ahaks!!! so sweet of you CYG!

Ceritanya semalam hubby Moose ke showcase Maher Zain di IIUM Gombak atas tiket PRESS!!! Rezeki hubby Moose dapat shoot close up Maher Zain bersama peminat... hehe. okay... mahu berehat sebentar melayan lagu "REST OF MY LIFE" by Maher Zain {owh.. alangkah bahgia jika dapat nyanyian LIVE dari insan terchenta .. hmm"}

More pics comin' up!!! InshaAllah.

3 comments:

  1. Salam Cyana,

    akak miss nak p..dengar2 ticket dah sold out.. sedihh

    ReplyDelete
  2. hahahaa

    oleh sebab ko xpg..xdek lah aku jeles sangat..muahahahaa

    for the rest of my life ru memang berantu lah...terngiang2 kat telinge ok! sedap sangat..muahahaha lirik dia tu..oppsss aku lom jadi wife..xleh over sgt!

    ReplyDelete