Wednesday, October 13, 2010

* the ENGAGEMENT | Farah Aliah & Halim *

Date: 9th Oct 2010
Location: Saujana Impian Kajang Selangor

Assalaam alaykom.. late postin'?!! erm.. sorry ya miss Farah yang berdarah manis yang kini bergelar tunang kepada mr Halim. Actually last minute juga menerima tugasan ini. Asalnya mahu berehat sahaja, tetapi memadangkan miss Kantan juga not available disebelah pagi...maka sekali lagi mrs Cyana memberanikan diri untuk hadir shootin' bersendirian. But finally, rezeki si darah manis hubby Moose juga turut serta menemani wifeynya. hehe. Personally big thanks to hubby Moose yang sudi turun menembak bersama walaupun beliau sendiri mempunyai kerja yang sedia menanti. Yang pasti hati saya sedikit tenang kerna pabila hubby Moose bersama, pembahagian tugas lebih mudah..dan gambonya juga akan berlipat ganda. hehe.


miss Farah adalah kenalan my biras, sista Ci. Kami hanya berkenalan melalui telefon. Memandangkan miss Farah bertugas di negeri Melaka tempat kelahiran Kantan, maka saya hanya bertemu si gadis kecik molek nie pada hari majlis pertunangan. Sweet sistahood!!! Peramah dan sentiasa mengukir senyuman yang mempamirkan gigi besinya. hehe. owh.. Saya peminat si gigi besi cuma belum mempunyai keyakinan untuk mendakapnya. hihi. Rasanya hubby Moose akan memberi lampu hijau jika wifey mahu mendakap gigi memandangkan gigi saya sebenarnya tidak sekata, rangkanya juga semakin hari semakain bergerak ke hadapan... malah pabila menyanyi, bunyinya akan lebih sumbang. {ok tak alasan tu? hahaha}.. to sista Farah, jangan segan ya!!! Kamu tetap comel walau bergigi besi.. hiks.

okay.. mari review sekitar Majlis Pertunangan miss farah and mr Halim yang diadakan di kediaman si tunangan di Saujana Impian, Kajang.

the canopy

the mini pelamin

the memory

the bajoo

make up tyme

okay... miss fiancee is ready

with friends yang sangat sportin'

the handbouquet

the muffins.. nyum nyum

the cutie grrl

oh nooo!!! please don't cry baby boy!!!

photogs

the arrivals of pihak lelaki

masa perbicangan dari pihak perempuan dan lelaki

owh.. ini cincin tanda pertunangan

doa kesyukuran

miss Farah yang sudah bersedia untuk ke mini pelamin

sarungan cincin dari bakal ibu mentua

the ring

miss Farah's family

sister and brother

miss Farah...sangat sweet dengan color soft

wahhh...color sedondon yang sgt sweet

with her mr Fiance, mr Halim

eik? sapa yang bertunang nie? hiks

owh... jangan kacau tunangan orang yer...hehe

the bodyguard pose. hehe

posin' tyme...ditangga pun mahu posin' tau!

happy faces!! owh... what a small world, sebenarnya miss Farah juga kenalan miss Farahana, iaitu one of my jiran.. hiks.

the panca sitara...all the way fro Kajang..ahaks.

btw.. thanks to miss Farah and family kerna memberi kepercayaan kepada 1stVerse untuk merakamkan majlis pertunangan anda..thanks ya lauk yang dibungkus juga enak. well..lookin' forward untuk malis perkahwinan mereka yang dijangka bakal diadakan pada tahun hadapan. InshaAllah.

btw... for more pics you can view at Farah's page at OUR official blog.

4 comments:

  1. SALAM.
    INI BARU FASA PERTUNANGAN ! BELUM LAGI KENDURI BESARNYA ! MESTI LAGI HEBAT ! JANGAN LAMA2 SANGAT BERTUNANG TU !

    ReplyDelete
  2. sori babe..memang xboleh...seb baek xrela nak terima kan job ni..kalo tak...mau membe aku sumpah seranah aku..yolah kebetulan membe aku mai dr JB jumaat malam tu...

    seb baek mus kus kus ade membantu ye

    ReplyDelete
  3. Salam Dato' LF.. dunia semakin maju semakin canggih. hmm

    ReplyDelete