Saturday, October 23, 2010

* the WAYFARERS @ Salam FM *

Assalaam alaykom sisters and brothers.. sekali lagi The Wayfarers bersiaran secara LIVE di konti radio Salam fm pada frekuansi 91.1FM yang terletak di RTM, Kuala Lumpur. Slot selama satu jam bermula jam 12 tghmlm sehingga ke 1 pagi dihujani dengan panggilan selain diwawancara oleh DJ Ida yang berpengalaman. hmm.

Oleh kerna mrs Moose keletihan, maaf tak bisa saya turut serta bersama, maka hanya mampu berkongsi cerita melalui gmbo2 yang dirakam oleh mr Cyana yang merupakan ahli The Wayfarers yang mempunyai deep husky voice yang lomak merdu sehingga saya jatuh cinta kepadanya. ahaks!!

Sedikit pengenalan kepada yang belum mengenali kumpulan ini. The Wayfarers diketuai oleh IBU Lin dan dianggotai oleh tujuh orang anak2nya. Masing2 mempunyai kelebihan menyanyi dan berharmony juga bisa bermain alat muzik. Maka jika anda berada dikelilingi The Wayfarers... jangan ketinggalan untuk mendengar acapella spontan dari mereka. hehe. Back to the story of wawancara di Salam FM, mari layan gmbo ya. smile.

pas pelawat untuk bukan kakitangan RTM

ruang legar di auditorium yang menempatkan banyak sejarah seni hiburan

menuju ke konti radio

The Wayfarers!!! On AIR!

IBU Lin and brother Muadz

mrs DJ Ida

yang sedang bertugas

permandangan di konti radio RTM

bersiaran selama satu jam

IBU Lin dan DJ Ida

masa untuk pulang

The Wayfarers bergmbo kenangan di RTM

Alhamdullillah wawancara berjalan lancar dan mendapat sambutan hangat dari peminat2 yang tidak jemu2 menelefon semalam. Semoga usaha The Wayfarers untuk berdakwah melalui hiburan akan berhasil dan diredhai ALLAH swt.

No comments:

Post a Comment