Sunday, October 17, 2010

* all praises to ALLAH *

"Allah, I wanna thank YOU

I wanna thank you for all the things that you’ve done
You’ve done for me through all my years I’ve been lost
You guided me from all the ways that were wrong
And did you give me hope.

Alhamdulillah, Alhamdulillah
All praises to Allah, All praises to Allah."

song by Maher Zain.. this song & lyrics touch my heart deeply...MashaAllah.

the moment captured by the MAN in my heart

Assalaam alaykom... sujud syukur kepada Yang Maha Esa yang masih memberi saya bernafas sehingga ke detik ini....Juga yang memberi rezeki, kebahagiaan, cahaya dan sinar untuk saya terus tersenyum melayari hari2 yang indah bersama insan terchenta, keluarga dan rakan2.


well.. tahun ini auranya menyambut hari kelahiran berlebihan pula. First and foremost... thanks to hubby Moose for his lovely entry, Kaulah isteri..teman dan rakan, {owh, tanpa permission menceroboh.. tetapi kerna alasan yang kukuh & munasabah..dimaafkan. hehe} BUT YESSSSSSSSSSSSS!!! i'm sooo touch! well seawal pagi menerima sms, then msg2 di fb, last but not least...special performance by our Big Boss mr Nazuir dan juga diraikan di dinner Treasure Hunt di Cherating semalam {grrr!!! sogan den}. btw...Deeply thanks to ALL yang 'wish' birthday ya. Mungkin saya tak bisa membalasnya satu per satu, hanya doa dipohon agar kita semuanya bertambah bahagia melayari kehidupan di dunia.

Yess!!!! I'm 3+1 years old. Angka yang semakin bertambah setiap tahun..hmm. Sentiasa berdoa agar menjadi insan yang terbaik yang bisa menyumbang kebaikan selagi bernafas di dunia.

I’m thanking ALLAH
swt for all the blessings I have in my life.

No comments:

Post a Comment