Thursday, October 7, 2010

* Cyana && PURPLE *

Salaam again sisters... take a break with fashion!!! hiks! cerita kerja kawen masih belum selesai, mahu merehatkan mata dengan minat dalam gaya. owh..last week adalah minggu berUNGU!! As mentioned earlier in my entry PURPLE... last minute mana sempat mahu shoppin'... so just grab jek apa yang patut asalkan dilihat i'm in Purple!!! hehe.

Plan asalnya untuk majlis kenduri, saya mahu memakai dress. Tetapi mr Boss sudah warnin'.."Cie kalo nak pakai dress, jangan amik gmbo." huhu {kenapalah Boss nie garang sangat? hehe}. So dress yang dimaksudkan adalah berwarna hitam, matchkan dengan purple hijab untuk kelihatan mengikut tema. ahaks!! {sure tak perasan dress tu sebab sekali pandang seperti Abaya.. hehe} Finally dress tu dipakai semasa menghadiri Majlis Jamuan Eidulfitri kumpulan Tradewinds di Crown Plaza.

me in my black dress with hijab yang sedikit bercorak pua kumbu...hehe.
{eh..inner pun purple tau.. ahaks!}

my workin' day as photographer!!!! Tema asalnya deep purple.. last minute sempat singgah di Plaza Shah Alam mencari blouse and purple hijab. Match with white palazzo... yang hubby Moose kata seluar Ali Baba. haih! Yang penting, mrs Cyana match dengan punjabi insan terchenta. hiks!

the close up by brother Joe...
flowee blouse with matchin' hijab. owh.. untuk mendapatkan padanan hijab sebegitu, saya mengenakan 3 different inner color, 1 scarf in plum color di dalam dan 1 piece dark purple shayla.

my last sunday in purple too.. hehe. Nama pun travel ke Kuala Selangor..so just bawa different inner matchkan semula dengan hijab yang sedia ada. hehe. okay.. hilang trauma purple..nak tukar color lain pula dalam mimpi. Good nite everyone!!

2 comments:

  1. Salam Cyana,

    suka tgk dress awak tu.. K yan dah tak leh nak pakai gitu2. shape dah out..

    ReplyDelete
  2. Salam Kak Yan..saya pun sama gak.. shape nearly out gak.. hehe. sbb tu skrg byk baju besar2 jek. hiks!

    ReplyDelete