Monday, October 18, 2010

* the CREW!! *

the crew!!! Yes!!!! it's BLACK and WHITE

Assalaam alaykom.... wajah kembali tersenyum walau sebenarnya benar2 keletihan. Namun ianya terbalas pabila melihat wajah2 lain yang mengukir senyuman kegembiraan. Alhamdullillah Pencarian Khazanah BERNAS ke 3 telah berjaya dilaksanakan. Ceritanya bakal dikupas kelak.. InshaAllah.

Jika seminggu yang lalu, jadual kerja telah berlipat ganda...sebagai AJK Hadiah bersama miss Maria, mr Serituah dan dibantu oleh miss Indra,miss CK, miss Dila, mrs Wan, mrs Erince juga mrs Intan... kami hanya mempunyai masa kurang dari 4 hari untuk menyediakan hadiah2 dan goodies untuk para peserta. Pertambahan hadiah disaat2 akhir juga telah mengundang kami menyewa lori untuk membawa hadiah2 tersebut setelah 2 kereta sykt juga sarat dengan hadiah. hmm. Yang penting biarlah semua tersenyum girang membawa pulang hadiah2 mereka. Bak kata team yang mantop! ahaks.

Personally...I must say thanks to ALL yang membantu sepanjang minggu yang lalu, termasuklah juga encik2 driver, encik2 yang ringan tulang mengangkut barang2 dan mungkin ada nama2 yang saya tertinggal untuk dinyatakan disini. Terima kasih juga buat hubby Moose yang memahami tugas tanggungjawab sosial wifey kerna saya terpaksa berkorban masa dan tenaga demi merealisasikan tugasan yang diberi. Tidak lupa juga kepada insan2 yang banyak bersabar dengan kerenah saya.. yang kadang mungkin juga alpa dengan kerja sampaikan lupa untuk meluangkan masa bersama anda sekalian. hmm...

Seketika terasa lega di dada... ringan minda... kembali beroperasi bersama tender2.. hahaha.


6 comments:

  1. Salam,
    semoga tugasan dapat dilaksanakan dgn terbaik

    ReplyDelete
  2. tahniah = wat yg terbaik untuk ahli22 kelab

    ReplyDelete
  3. congratzz k.cyna..good job!
    cian die sapai pucat2 muke hehe..sowie eh memane yg tak dpt tulun..ngeee... :D

    ReplyDelete
  4. salam Dato' LF.... alhamdullillah semua berjalan lancar.

    ReplyDelete
  5. kak delima... tq. next tyme jom kita jd peserta plak. hehe

    ReplyDelete
  6. cik kiah... tenkiu... tp ada ker mukaku pucat? bila ek?

    ReplyDelete