Saturday, October 23, 2010

* ASHAMED with IFF *

Salaam sisters... as a fashion lover... and YESSSS!!!! I am so ashamed. Jika ditanya pada kanak2 mereka juga bisa membezakan mana belian mana kaca. Jika tahun2 sebelumnya saya menantikan festival yang memartabatkan busana muslimah.. kini tidak lagi.! Adakah ini yang digambarkan dengan ISLAMIC fashion? huh? Lebih memalukan lagi festival ini diasaskan di Malaysia dan penaungnya juga adalah Malaysian yang mungkin mangsa fesyen? dan sangat memalukan juga jika ANDA diminta berucap di majlis sebegini dengan berbaju jarang, tidak berhijab tetapi kononnya mengagungkan Islamic fashion. huh!!!

sila nilaikan sendiri..adakah ini Islamic fashion?

Astaghfirullahalaziim....
leby menyedihkan lagi pakaian di atas ini. Enough said!! Sangat-sangat memalukan!!!

6 comments:

  1. Entah apa pengertian mereka tentang menutup aurat... Yang memperagakan cuma 'robot', tapi yang menganjurkan?? Yang mencipta tidakkah membuat kajian atau sememangnya sudah terniat untuk mengambil peluang menghina?? Sedih! :(

    ReplyDelete
  2. Betul kan menutup aurat. Akak tak penah suka fesyen yang dikatakan.. Kalau dah perekanya bukan muslim, tang mana nak dititik beratkan auratnya. Yang perekanya pun muslim, kita tgk lah cam ne muslim nya? atas nama? eemmm sendiri tau lah kan cyana..

    ReplyDelete
  3. k.cyna kite pn sedey laaa nape jd cam nie?? biase ku antara peminat IFF nie..tp ini sudah terlampau! BAN!

    ReplyDelete
  4. kakcik... terasa seperti dihina kan? sedy sgt!! tapi siapalah kita nak bersuara? huhu

    ReplyDelete
  5. kak yan.. designer tu perosak jek. tahun2 sebelum nie pun ada gak kes tk tutup aurat.. tp tahun nie yg paling teruk ler.

    ReplyDelete
  6. cik kiah... itulah. selalu akak tunggu jek sbb mau gak tgk design2 terkini. tp yg nie mmg melampau sgt2!!!

    ReplyDelete