Friday, November 20, 2009

* the TWO in ONE *

two IN one entry nie actually cerita yg dikumpul bersama.. macam shampoo ade 2 in 1, samalah juga cerita. owh..a lil' tip, kalo nak rambut LEBIH lawa.. guna shampoo & conditioner yg berasingan. meanin' bukan 2 in 1 yer.. kerja mencuci rambut kena lebih sket. mcm biasa shampoo bilas, pakai conditioner biarkan lebih kurang 5 min.. utk yang berambut panjang, bley sikat rambut anda selepas memakai conditioner...guna sikat besar yg jarang. then bilas rambut guna air sejuk lagi bagus. wahhh! tips di pagi hari tapi bukan utk kenanga yang berambut sedia pendek ya.. hehe.
minggu ini juga minggu REZKI!!!! selang sehari saja ada makan2 di opis. thanks to all yg bermurah hati yer. and sempat juga saya kidnap gmbo dari kantan..kalo nak lebih detail sila ke blog cik kantan yer.
pose wajib!! masa ni dalam hiace nk ke Jalan Bellamy.. lunch ikan bakar tajaan Biro Sukan. we all AJK terjun.. dapat juga makan. alhamdullillah rezki! satu hari makan FREE.

antara lauk-pauk nya.. pic lain di hp mr Fahrul & miss kantan

yang ini saya makan...ikan pari.. yummy yummy!

kebetulan tak ramai yg dapat joined. so ahli2 wanita yg ade hanyalah seperti gmbo di atas..
{yg depan bertiga tu...mmg taknak kalah posin'.. kesian org belakang terlindung..hehe}

and pic ini juga saya kidnap dari kantan... nmpknya kantan kena setkan extra light pd cik nokia nyer..sbb hasil gmbo kurang memuaskan...ahaks!
last friday we all ke bowlin' yg mana saya cramp tu... 4 hari sengal mengal tau.

owh.. ade jugak paparazi snap saya tengah cramp... bowl with abaya anyone? no sweat!!! hiks
and hari nie juga saya akan menghilangkan diri ke bowlin' lagi... hahaha. green lite from hubby jgn dilepaskan.. yeay!!! c ya'.


2 comments:

  1. tau dah kalo saper yg suka posing tu..mmg sian kt org belakang :-p

    ReplyDelete
  2. kalo mama tisya ada, konpem kami pun tenggelam kt belakang jugak.. hahaha

    ReplyDelete