Monday, November 23, 2009

* my favourite colors *

Asalaam alaykom everyone. have a great weekend? seronoknya last weekend, last minute saya tak joined any program..so masa banyak dihabiskan di rumah.. melayan HEROES bersama my hero.hiks. semasa di rumah juga sempat saya melayan my cactus, my RED & BLUE, and kittens yg comel2. tgk they all lompat2... lari-lari pun layan.. hehe. btw these kittens almost 2-3 months old. ada juga yang meminta..so far IBU belum memberi pada sesiapa, tapi bila dah tengok they all membesar...rasa rindu jek kalo tak jumpa. owh, zaman sekolah dulu saya juga membela kucing.. tp sejak kehilangan yang besar.. skali kucing dgn sangkar sume kena curi okay, sejak tu MAMA sudah tak lagi membela kucing. huhu.
back to the title my favourite colors.. owh saya namakan anak2 kucing nie dgn colors. senangkan? hehe.. jom meet 'em.
BROWN and her mom JENNY
waktu nie tgh malam... sorry ya kucing2 saya sudah hampir tidur.. hehe..

WHITE.. but IBU called him Gio

WHITE nie paling gebu.. kalo kenanga tengok nie abis kena kidnap. hehe

BLACK.. ala kesian muka ngantuk

then kena kacau2.. terus jadi hyper plak. huhu

tgk tu.. abis sume bende BLACK tarik.. almaklumlah stage hyper kitt lagi nie

eik.. skali tangan saya pun kena gigit. test gigi BLACK kuat ke tak mo tangkap lipas.

BROWN... the only gurl

pose from lil' WHITE

his mom color brown.. tapi dapat anak white. rasa their father kucing jiran sebelah coz ade sekor color white jugak.

JENNY... the manja mother. suka ikot saya masuk bilik.. hehe
* psstt.. mrs dhia..awak suda dapat meow2 ker?


2 comments:

  1. white tu macam akak nye kucing 18 yrs ago. Sejak dia dah beranak pinak, akak hantar semula ke SPCA. Masa amek dia dulu, dia baru je lahir. But now, akak dah jadi penggeli n takut kucing. Pernah skali tu berlari masuk bilik n tutup pintu sbb marsya kejar bwk kucing mainan dia. huhu.. sangat geli

    ReplyDelete
  2. salam k cyana ! :)
    camne ibu leh panggil White tu Gio plak?
    hee they are really cutiesss~~

    ReplyDelete