Friday, November 13, 2009

* Cyana && Keychain *

dear GGO...
proudly present my lil' keychains... hehe. tujuan UTAMA pic nie diupload adalah untuk kenanga yang berada di kota singa ketika ini & HSM yang akan berangkat ke pulau kawi yer.. hehe.
kenanga requested me to post my workstation yang mana tempat saya menggantung keychains. Asalnya keychain tidaklah sebanyak nie, tapi macam tak sesuai jek saya gantung di bilik yang sememangnya penuh barang tu... luckily saya ada partition hijau yang boring nie untuk saya menceriakan pemandangan setiap hari di opis.. hehe
ada juga keychain yang dihadiahkan oleh opismate. well...my workstation located on the corner, so, sape yang melaluinya pasti akan teruja IF ada keychain yang cun dari kenanga or HSM

selain fridge magnet, saya juga suka mengumpul lil' toys yang sebegitu rupa.. tapi selalunya toys tu dapat free gifts bukan saya beli.. hehe

owh.. me in brown color!! candid by miss kantan yang bakal berangkat ke Sabah tahun depan. hopefully nnt dapat keychain baru dari Sabah pula.. yeay!!!

4 comments:

  1. wah mmg byk tul koleksi keychain...yun p sabah wt apa??

    ReplyDelete
  2. ada keychain bali tuk uoalll
    dah basi dah pun
    asyik lupa jerrr

    ReplyDelete
  3. haha ko nye partition sama mcm aku full of keychains..kat opis org pgl workstation aku ni muzium..huhu

    ReplyDelete
  4. mamatisya kena tunggu cik yun jwab ler. die biasola jenjalan orang bujang katakan.

    kemboja.. keychain basi yu tu scary akak mo gantung.. motipp?

    mira.. tkpe,kalo dh byk nnt kita masuk Msia guiness record. -berangans-

    ReplyDelete