Wednesday, November 25, 2009

* Cyana && Flowee *

Assalaam alaykom sisters... mood=holidays. almaklumlah eid adha comin' so soon. what to wear? what to eat? where to go? hmm... since my mood cuti-cuti & malas di pagi hari yang masih sejuk nie.. saya godek2 gmbo. look!!! what i found!! the very slim me with flowee hairpin..owh itu hairpin ya..bertukar menjadi brooch. hehe. well I don't have big brooch collection.. i prefer something sweet like ribbon & flower. I called 'em flowee. erm..selera masing2 kan berbeza.

I love this trend because it's all about femininity... wow! feminin ker saya? yang penting I just loooovee it!
sila abaikan gmbo ketika slim.. haha. taken using my handphone. erm... at early stage wearin' hijab, so byk koleksi skaf sebegitu.. nowdays sume terlipat jek malas mo gosok. oppss!

my 1st raya wearin' hijab.. flowee itu wajib!! hehe

self pic while drivin'... owh my fav hobby. masa nie saya dgn my ex-BLACKIE!!!

erm.. with my new-BLACKIE, zaman kerja.. muka pun sudah makin berisi.. adush!

my lastest pic during eid fitri.. self pic while hubby Moose drivin'. owh... saya berjaya menambahkan berat up to ten kilos... omigod!!

same hijab, same baju but different flowee.. that's my fav rose! i think not much different this comin' eid adha saya akan memakai baju kurung yang dihadiahkan IBU. thanks IBU...you makes my day! takyah susah2 gi PKNS cari baju.. ke hubby Moose nak teman saya ke PKNS? "I think I need that small pails la CYG"...oppss!.


OR somethin' like this!!! small flowee ganti my white flowee yang hilang tu... not the niqab ya'. MashaAllah, sangat cantik wearin' niqab & flowee tu. hrm.. Islam cintakan kecantikan... yet fesyen tidak membataskan walau seseorang itu berniqab. hiks.

2 comments: