Monday, November 16, 2009

* huhu...the cramp bowler *


Salaam everyone... rentetan last friday yang mana we all iaitu saya, miss yun & mrs murni bermain bowlin'. sekali main 4 games.. play like a pro.. hasilnya, masuk opis lambat then balik rumah asyik ngadu sakit2 otot jek.. hahaha.



Tapi cerita cramp otot nie mmg sudah sinonim dengan saya yang tidak exercise nie.. hiks. bayangkan setiap kali selepas balingan pertama or kedua or naseb baik sket balingan ketiga, otot paha kanan saya akan cramp. huhu. mmg nak nangis jek! tp tkkan nak nangiskan? sendiri mau ingat la coz kurang bersenam. and as usual.. ade jek paparazi yg akan shoot saya sebagai bukti tgh cramp.. huhu. btw, thanks to all my frens yang prihatin... siap jadi tukang urut bidang terjun.. hehe.


okay.. yang ini cramp semasa bowlin' bersama GGO.
tgk tu miss HSM & abg soljer bukan main happy lagi tgk saya bersenam.

pity me... tersadai jek... eh.. that's my fav shoes.
the balck & white not the pinky shoes!

yang nie pula mrs murni yang selalu menjdi tukang urut.... mesti u pandai mengurut kan?

i love this piece... me in ninja color... hahahaha

selepas cramp barulah bley membuat balingan.... wajib cramp tu.. huhu.

3 comments:

  1. cara balingan tu kaki tk brp btul tu yg leh cramp :-p

    ReplyDelete
  2. haha.. tiap2 kali pun mesti cramp dulu.. tensi den. harus berguru ngan shalin.. ewah ewah

    ReplyDelete
  3. sile berguru dgn saya atau pon kemboja..pasti jaya!

    ReplyDelete