Thursday, November 26, 2009

* Alhamdullillah... the sticky delivered *

Assalaam alaykom sisters & brothers..alhamdullillah pagi nie cerah dgn suhu 33C. selalunya suhu below thirty.. erm, banjir pun semakin surut..so bolehlah orang2 pantai timur pulang beraya. hari nie juga pagi yang paling BEST!!! coz jalan tak jem!! yes! yes! maybe ramai yang sudah bercuti seperti kantan, mrs murni, mrs nor, my boss... {walhal dieorng bukan ikot jalan yg sama dgn saya pun..hehe}. Saya masih lagi di opis yang tahap semakin sejuk membeku nie.. mood suam2 jek coz tak sabar nak balik... sudah dapat MEMO kerja separuh hari.... yeay!!!! boleh saya pulang awal gi jenjalan ker gi datin' ker gi makan nasi sup ker...makan jek kerja, patut badan saya tak sekurus kenanga..opps!

Alhamdullillah saya juga sudah terasa sedikit kurang beban coz sudah menghantar Aidil a.k.a Apek's sticky album & their video for majlis bertandang. yang tinggal lagi hanyalah storyboard album yang still in progress. baru semalam hubby Moose berkesempatan menyambung kembali kerja2 editin'. after the last 3 workin' day, hubby Moose ade program menembak... bukan menembak burung ya, menembak gmbo peserta2 dalam program tu. hehe

last sunday, saya bersama hubby Moose ke Mugs Puchong utk menghantar album tersebut... alih2 saya berjumpa miss dd & miss kantan... "what a small world kan kantan?" kalo jodoh tak kemana.. tetiber!
this is the sticky album. gambo saya yang shoot..so kalo ade yang tercerah, tergelap, tersenget, ter..ter..semua tu, maafkan saya ya Apek & mrs Eija. almaklumlah budak baru belajar..dan masih banyak lagi yang perlu saya belajar. nak pilih gambar pun kena belajar juga. hehe. album designed by hubby Moose... saya tukang susun gmbo saje. hiks.

this is the front cover. gmbo nie semasa outdoor di Taman Merdeka, JB. 1stverse in charge as OV utk sume majlis, and as OP at majlis bertandang. tapi utk sticky album nie, saya masukkan sume gmbo utk ketiga2 majlis. bonus utk kawan2..sume gmbo yang ada saya bagi, so after this bley they all tambahkan kapasiti hdd seperti saya. hehe.

this is the back cover. kantan mesti suka kan color purple nie? hehe. well to view all their videoclips bley la klik di 1stverse. erm.. videoclip songs requested by pengantin.. 2 lagu sama dgn lagu videoclip saya yang lalu.. erm, for akad Tercipta Untukku by Ungu. bersanding Aku & Dirimu by Ari Lasso & Bunga Cinta Lestari and for majlis bertandang Dibius Cinta by Melly Goeslow & Yusry KRU.

to mr Aidil & mrs Eija..happy eid. drive safely. take care of your lil' junior ya. salaam from US.


No comments:

Post a Comment