Saturday, May 17, 2014

* Hitam.Hitam.Hitam *

Assalaam alaykom sisters.... mood berangan di malam hari kini menjelma pabila terpandang gaya santai ala model yang sedang senyum sampai ke telinga. I found the younger me!!! So tangan terus pantas mencari kembali koleksi gambo tersebut yang mana achieve saya sebenarnya hanya di galeri blog, fotopages ataupun facebook dek kerna hardisk crash! hardisk missing in action! hardisk entah kemana... arghhh!!!! Lucky me masih mempunyai tempat simpanan maya untuk merujuk sejarah. hehe. 

Okay... ceritanya gambo 'the Black Island Lady' yang mana ketika itu saya mula kembali berpakaian  berwarna hitam.. owh itu gambo tahun 2010 dan sehingga tahun 2014 tetap lagi hitam. Dengan kata lain kini saya sedaya mungkin masih belum menukar ke warna lain walaupun sebentar tadi membuat teka warna, personalitinya memilih warna pink... oppss! 

the Result:
Your true color is PINK ~~ Your motto is Go, Go, Go! But you also know how to relax and recharge your batteries for the next big thing. You like to work hard, play hard and nap hard. 

well...pretty cool ya! 
the close up and I miss that smile!


the full picture... 
lokasi penggambaran kegemaran iaitu perkarangan kubur lama 

 
owh... I lurve this pose.. gaya model dan pokok! hahaha


and still in black! 
ermm... mungkin pabila mengenakan dress terasa diri sedikit tinggi

I lurve this dress too... simple in black!
feel like a princess kerna dressnya melayang-layang! ahaks! Kenapa setiap anak kecik mahu menjadi seperti puteri? Itu pastinya kerna sejak kecik melihat dunia puteri itu indah dengan berpakaian cantik, di solek rapi dan menawan. Selain itu, seorang puteri pastinya akan kelihatan cantik kerna dan seperti memetik jari semuanya muncul di depan mata. wink! wink! 

No comments:

Post a Comment