Saturday, June 19, 2010

* the BLACK island lady *

Salaam sisters... Black is always in! During my travelling i discovered that my color choice is always BLACK. hehe. And this black cloth made me a better person and hopefully a better Muslim InshaAllah. Simple in Black.

some shots by mr photog. Special thanks to hubby Moose yang senantiasa tegar merakamkan potret wifey...inilah ceritanya jika mempunyai mr photog yang bertemankan seorang wanita yang suka bergmbo. owh..itu bukan perkara baru dalam hidup saya. Seingatnya sejak zaman sekolah lagi saya gemar bergmbo, sehingga mahu beli telefon juga yang kriterianya bisa merakam gmbo. Alhamdullillah hajat memiliki kamera juga telah terlaksana.. maka beribu lemonlah koleksi gmbo. Tapi tanpa pengorbanan mr photog yang sangat rajin melayan kerenah wifeynya, mungkin tidak akan terhasil gmbo2 ini. hmm... thanks again CYG!

erm.. JUN adalah bulan istimewa baginya, bulan kelahirannya. Dan mengapa entry ini tercipta ...kerna beliau adalah mr photog kebanggaan saya...beliau sentiasa berbangga memiliki wifey kulit segelap mrs Cyana. hehe. Walaupun tidak seromantik mana, namun hasil kerja dan kreativitinya pasti membuat saya tersenyum. hmm.

And this entry is Special dedicated to the ONLY MAN in my HEART,
MUS'AB AL-KHAIR a.k.a MOOSE a.k.a MUCAB!!!!

tertiba rasa seperti model shots untuk fesyen baju pula.. ahaks!

this black dress is way better than the other dress that I have and wear.. hmm

a smile for mr photog!!!

BLACK..It is a colour that can makes me feel proud of being a Muslim.

match with my flyin' shayla at my fav photoshoot place

nice shot!!! lurve it!!!

nice angle CYG.

perfecto!!!

my fav piece!!!! actually tempat photoshoot ini merupakan tempat idaman saya untuk sesi weddin' outdoor dahulu. Tiada rezeki untuk merakam potret disini ketika itu... maka sekali lagi saya kembali ke kawasan perkuburan Inggeris yang berusia lebih 200 tahun. hmm.

Credit to hubby Moose for the lovely moments. And I’m thanking Allah swt for all the blessings I have in my life...and Im starting to feel better about things and about life Alhamdullilah.

2 comments:

  1. cantek gambo2 kak cynaaa..loike it!! thanks to mr photog too*wink*:-)

    ReplyDelete
  2. cik kiam.. thank you very much. nnt akan ku sampaikan trimas itu kepada mr photogku.

    ReplyDelete