Wednesday, July 13, 2011

* LOST *

R.I.P. mr BTorch

Pernah yang kehairanan melihat saya mengambil apa sahaja gmbo. Benar saya suka mengambil gambo... terutamanya barang2 favourite saya especially kasut. Dan paling banyak saya bergambo menggunakan handphone. Tujuannya adalah sekadar koleksi dan simpanan, dan kadang kala juga ianya memberi kenangan. Semasa saya mengambil mana2 gambo, niatnya kerna minat, dan kemudiannya ianya akan menjadi satu memori yang indah. Begitu juga berlaku kepada mr Btorch... jodoh kami tidak panjang untuk bersama. Baru sahaja sebentar tadi lebih kurang 5 jam yang lalu semasa catatan ini ditulis, saya kehilangan mr BTorch a.k.a TEMAN KARIB a.k.a separuh nyawa yang terbang. Pastinya ianya merupakan aset terpenting selain IC ya. hehe. Kerna ke mana sahaja saya akan ditemaninya...dan kernanya juga membuat saya sentiasa bisa berkomunikasi dan berinteraksi dengan gambo. huhu...

mata berlinangan semasa menyedari kehilangannya yang berpunca dari kecuaian diri sendiri. haih! hubby Moose kata "Cie nangis pun, handphone tu takkan datang kembali." Data yang penting adalah gambo2 semasa percutian ke Borneo tempoh hari.... argh!!! Orang yang jumpa mr BTorch tu mulanya menutup telefon, kemudian bila dengar deringan tiada pula jawapan. ermm...Pastinya orang yang menjumpai mr BTorch tidak mahu memulangkannya kembali. hmm. Itu rezeki kamu... jagalah mr BTorch sebaik mungkin ya!

p/s: Kenanga...pls suggest pengganti...sedy nie!!! huhu

3 comments:

  1. hilang plak ke BB Torch yg baru tuh??? mmg la xder jodoh dgn BB..baik tukar dgn Iphone je la.. :)

    ReplyDelete
  2. itulah pasal... teringin mau pakai iphone, tp touch screen tu yg susah sket nk guna di kala memandu... oppss!

    ReplyDelete