Friday, July 29, 2011

* hubby Moose @ Najjah *

Assalaam alaykom... quick update! Akhirnya terjumpa juga gambo hubby Moose & sista Iman ketika mereka mendapat jemputan ke Pelancaran Butik Najjah milik selebriti sista Farah Adeeba dan sista Awin. Majlis tersebut diadakan pada 19 Jun 2011 di Royal Bintang Hotel, The Curve. Kebetulan petang itu saya terpaksa ke Perak atas urusan kerja. huhu. {nanges!!!} Actually saya adalah salah seorang peminat sista Farah Adeeba... tetapi masih lagi belum berpeluang bertentang mata... meanwhile hubby Moose pula yang sudah beberapa kali berjumpa beliau. Lucky hubby Moose!!! Saya pula hanya mengirim doa, tidak pun menanti setiap pagi Ahad menonton Nasi Lemak Kopi O hanya untuk mendengar celoteh sista Farah Adeeba. owh... I really really love her style. hiks.

Butik Najjah adalah butik perkongsian bersama dua sahabat karib yang popular dengan pakaian muslimah. owh.. pastinya saya peminat setia. Dapat juga mempunyai koleksi hijab.. nak beli dress macam tak mampu jek.. hehe. okay sedikit gambo semasa di Najjah Grand Launch & 2011 Collection. Credit to NajjahBoutique's FB collection.

sista Iman & hubby Moose
{hubby Moose bercerita hanya dia seorang lelaki dalam majlis tu.. hehe}

sista Farah & sista Awin

sista in WHITE!!

Congratulations!!!!
Semoga Butik Najjah berjaya menyemarakkan fesyen moden kepada muslimah yang mahu bergaya dan menjaga aurat sebaiknya dan bisa memartabatkan fesyen muslimah di mata dunia.

3 comments:

  1. teringin gak nak bisniz cam ni. Tp akak tak pandai bergaya..

    ReplyDelete
  2. Kak Yan... akak pun pandai bisnes. tapi kalo akak buka butik baju sure macam ala2 baju di British India kan? hehe

    ReplyDelete
  3. owhh Najjah..hanya ada koleksi 3 inner saja dr mereka!! :p

    ReplyDelete