Tuesday, December 21, 2010

* my lil' CHECKED dress *

Salaam sisters yang gemar berfesyen di luar sana. Siapa kata bila berhijab anda tak bisa berfesyen? Tetapi jangan sampai anda berhijab kerna sejak akhir2 nie ramai pula sisters yang berhijab kerna menganggap fesyen hijab HOT!!!! Bukan hot yang panas.. maksud saya lebih menarik kononnya. Dan jangan pula sampai anda menjadi mangsa fesyen ya! Saya juga mengalami transformasi fesyen.. Alhamdullillah saya juga mempunyai seorang pengkritik setia jika saya tersalah berfesyen.. hehe.

erm.. nampaknya tahun 2010 saya lebih gemar memilih dress + trench coat. Kesukaan saya memakai greeny checked dress nie kerna potongan duyungnya, labuh sampai ke buku lali, longgar dan selesa di gayakan.. Jika bekerja di luar kawasan juga saya gemar membawanya bersama kerna tidak perlu digosok.. hiks! {part tu yang penting... ahaks}

January 2010... checked dress + brown trench coat

June 2010... with my favourite black coat.
{grrr!!! coat yang semakin ketat.oppss}

November 2010.... my picnic dress...
owh saya suka combination warnanya juga!

All I can say... practical+comfort+fashion=lurve it!!!!

6 comments:

  1. Salam Cyana,

    kekadang terlampau nak berfesyen pun buat mata kita sakit memandang..Mangsa fesyen

    ReplyDelete
  2. hehehe,kak sharna skang nih mmg tgh HOT dengan fashion berhijab kan,:) takpa la as long as dorang nak jugak berhijab, alhamdulillah :) kak sharna, cute cam dulu dulu jugak dengan dress tu lagi supercute :)

    ReplyDelete
  3. kak Yan... betul tu.. kadang tu mcm tak percaya mereka kreatif sgt bila berfesyen. hehe

    ReplyDelete
  4. june dear... alhamdullillah makin ramai berhijab.
    akak teringin mau pakai boots+dress.. hehe. nmpk ganas sket. ahaks.

    rindunya lama tk jumpa you all.

    ReplyDelete
  5. sis,u pakai apa pun cun.yea yea me too,,pakai maryjane and dress would be awesome,,me also looking for ankle boot.haha sis, mana nak cr syria cotton? susah btul la

    ReplyDelete
  6. june..cotton syria byk online. the famous one is NAJJAH.com. Harga mahal tp sedap pakai. Kalo gi The Curve, dekat flea market ada jugak dijual. KL murah sket... area utara tu harga masih mahal.

    ReplyDelete