Monday, December 6, 2010

* Salaam Ma'al Hijrah 1432H *

the guardian of mrs Cyana

Salaam Ma'al Hijrah 1432H from the Pearl of Island. Semoga kehadiran tahun baru ini membawa seribu keberkatan dan kebahgiaan kepada kita semua dalam menjalani kehidupan harian di muka bumi yang indah permai..ciptaan ALLAH swt subhana'allah. Bersiaran dari kampung halaman bersama senyuman kerna masih bercuti bersama insan berchenta.

Bila tibanya tahun baru...pastinya azam pun diperbaharui.. kerna azam yang lama mungkin belum lagi terlaksana.. oppss!!! Saya juga tak berkecuali menyimpan azam baru.. salah satu darinya adalah mengurangkan berat badan yang semakin bertambah dengan jayanya. BMI telah menunjukkan 'overweight'!!! {grrrrr!!!!} erm.. masalah yang paling ketara terasa otot2 lutut yang mudah diserang sakit pabila berdiri terleby lama.. huhuhu. Dan terasa sukar lagi pabila mahu berposin' bersama mr Niko... grrrr!!!!! mahu mencari angle juga adalah sesuatu yang sukar. Penting menjaga kesihatan berbanding angle yer. hehe.

As long as i'm happy!!! YESSSS!! Masa berlalu begitu pantas.. tahun berganti tahun, namun mungkin kita yang masih leka. Usia perkahwinan saya mahu menjangkau ke tahun ketiga.. walau kami masih berdua, masih belum menunjukkan tanda2 akan bertiga namun doa dan harapan agar kehadiran ahli baru nanti bisa menceriakan keluarga kecil saya.. {kerna saya sudah kering jawapan untuk menjawab "bila mahu bertiga?" hmm...}. YA ALLAH!!! Berilah kekuatan kepada keluarga kami untuk menghadapi hari2 berikutnya dengan tabah. InshaALLAH.

2 comments:

  1. Semoga kedatangan tahun baru ini membawa bersamanya 'keceriaan baru' buat Cyana dan Mr Moose. InsyaAllah. :)

    ReplyDelete
  2. Salam Kakcik... thanks for your du'a.

    ReplyDelete