Friday, December 17, 2010

* Lunch @ Al-Rawsha *

Assalaam alaykom... petang juma'at yang indah dengan cuaca sejuk selepas gerimis, indah lagi kerna berbloggin' dari kamar sambil melayan tv. hehe. owh, hari nie adalah hari terakhir cuti tahunan.. {cuti sudah habis tanpa dapat carry forward.. ahaks} Bezanya tahun nie saya sudah jarang bercuti, MC cuma sehari.. WOW!!!! Cuti paling lama semasa musim eidfitri tempoh hari. Di bandingkan dengan tahun lepas MC mengalahkan cuti.. oppps!!! malas jek MC, malas jek EL.. hahaha. Berbeza tahun nie kerja di ofis adalah kerja2 berterusan... kalo sehari tak pergi, terasa seminggu yer bertimbun kerja. huhu. Tahun depan? mahu meneruskan rekod "rajin pergi kerja" {kwang kwang kwang}, cuma di awal tahun 2011, beberapa percutian sudah dirancang..maka cuti yang diberi harus dimanfaatkan sepenuhnya.

owh.. berbalik kepada tajuk tertera, last week we all ke Al-Rawsha sempena meraikan AJK Treasure Hunt yang telah bertungkus lumus memastikan program tempoh hari berjalan lancar. Memandangkan big boss juga jadualnya agak padat, barulah kami berkesempatan meluangkan masa bersama. By request semuanya bersetuju untuk menikmati hidangan padang tengah, maka we all memilih ke Restoran Al-Rawsha yang terletak di Jalan Ampang Kuala Lumpur yang menyajikan makanan arab.

daging kebab.. nyum nyum

desserts yang enak

meja big boss

kebab

lamb mandy

chicken mandy

kacang kuda yang diblend

vege

manisan

fruits

arab tea

barbican drinks

makan tyme

posin' tyme.. hehe

Thanks to ALL yang sudi hadir memeriahkan majlis makan tengahari. Semoga kita akan dapat bersama lagi dalam menjayakan program2 yang akan datang. InshaAllah.

No comments:

Post a Comment