Monday, December 20, 2010

* the OUTDOOR | Version ONE *

Assalaam alaykom...segar dari ladang!! Ladang mana? hanya pemilik tangan di atas mampu menjawabnya. ngeh. 1stVerse yang dilantik sebagai Official Photographer kepada pasangan happy go lucky - mrs Aishah & mr Syukri Hafidz yang baru sahaja melangsungkan perkahwinan seminggu yang lalu. Majlis Akad Nikah dan Majlis Resepsi telah berjalan dengan lancar, dan minggu hadapan bakal terbang ke pantai timur bagi sesi Majlis Bertandang ke kediaman pengantin lelaki pula. InshaAllah.

Diatas permintaan pengantin sendiri untuk mengadakan sesi post weddin' di beberapa kawasan yang mempunyai nilai2 sejarah percintaan mereka. Tetapi intro post weddin' kali ini di atas tundaan, tiada kesempatan untuk shootin' pada minggu yang lepas. Maka sepanjang TIGA minggu, we all berjumpa dan berjenaka sambil bekerja. hiks. {soo pengantin sila jangan borin' yer tengok wajah2 cute kami yang memaksa anda berdua ketawa.. hahaha}

Seperti yang dijanjikan, we all bertemu di awal pagi yang masih berkabus. btw thanks to mr Hafidz yang gigih posin' walaupun kurang sihat.. {kesian pengantin baru... dah demam}

mrs Aishah in RED+BLACK kebaya. {owh..my favourite color as well as 1stVerse color. hehe} Bak pengakuan berani pengantin yang juga peminat PURPLE.. ini first tyme beliau memakai color merah. Bak kata mrs Cyana juga...samalah nasib kita. Dulu saya mengenakan color peach semasa majlis bertandang.. grrrr!!!! Color yang tak pernah terlintas untuk dipakai.. hehe. Tapi hasilnya baju tersebut yang paling menyerlah.. hiks.

lurve her long pony tail.. hahaha

sweetie Aishah yang seiras celebriti popular Hot FM
{after this bley selalu pakai color merah ek.. hehe}

with purple bunga kertas...
harus masukkan color kegemarannya

NO ENTRY!!!!! auwwhh!

happy go lucky couple!

romantik juga mr Hafidz nie yer... oppss!!

lurve this piece

berganding tangan bersama menuju ke puncak....

yang sejuk!!!! yeay!!!

pose maut from mr Hafidz... ahaks!

seorang yang lucu.. tak kering gusi sepanjang shootin'

next shootin'... kita pakai uniform yer..hehe
{ada berani ker mrs Aishah?}

couple in the square bin... the dustbin.. opppss!

Doakan KAMU berdua akan terus bahagia sehingga ke akhir hayat. Bersama membina rumahtangga yang berlandaskan iman dan taqwa. InshaAllah.

All pics fresh taken from mr Niko with 50mm.
mrs Cyana's Mode: Menghasilkan gmbo dengan beridentiti sendiri. Mungkin kurang kreatif, tetapi bisa membezakan mata agar tidak selalu dipengaruhi oleh angle hubby Moose. More and more pics comin' soon.

P/s: tak sabar mahu menunggu the next post weddin'... :)


No comments:

Post a Comment