Thursday, December 9, 2010

* the SECOND week of DEC *

Salaam again.. memulakan minggu kedua DEC dengan aktiviti makan2. oppss!!! Dah nama pun pulang ke kampung halaman, makanan sudah tersedia hanya perlu senduk dan makan. hehe. Hari2 lauk ayam+sotong+ikan pari+ikan talang masin.. nyum nyum nyum!!! {owh..sore dah semakin lemak setanding lemak di badan juga.huhuhu}

food at Sharnana's

Cuti dua hari... happy!!! Masuk ke hari Rabu.. grrrr!!!! minggu nie ada mesyuarat teknikal dan pusat yang paling mencabar kesabaran diri. Asyik bertukar masa, AJK dan pernambahan tajuk2.. grrr!!!! layan jek. Penat den berlari ke sana ke mari.. huhuhu. btw.. I'm attendin' Human Capital Blueprint Workshop!!! interestin' juga ya dapat berkenalan dengan warga HR dari cawangan lain.

tekun semuanya. hehe

owh.. itu apam yer bukan telur pindang.. hehe. ngeh ngeh.

soto milik orang sebelah...hehe

Alhamdullillah rezeki lagi! Kebetulan ada ceramah sempena sambutan Ma'al Hijrah di Aras 3, so ada juga aktiviti makan2. owh pulut kuning sempena menyambut hari lahir mr Chairman.

jejaka in POSE

ladies in POSE too

makan tyme

the VVIP table

Mencabar juga kerna hari Rabu sekali lagi terlupa menutup lampu mr Blackie..end up satu jam menunggu bantuan untuk jump kereta.. thanks CYG. And thanks to mr Serituah yang memaklumkan tentang kejadian mrs Cyana terlupa menutup lampu kereta. And thanks to mr Ali yang sanggup membantu saya menutupkan lampunya.

Thursday? Happy 4th Birthday to mr Blackie!!!! i lurve you! walaupun saya kurang prihatin terhadap kamu... tetapi saya tetap sayang my sporty Blackie!!

Friday? waktu pagi2 nie sedang berceloteh di sini.. ditemani hubby Moose yang sama sibuk di screen fb. Sebelah pagi menghadiri mesyuarat tender, sebelah petang akan ke Batang Kali menghadiri majlis kawen. owh..I need a rest! mahu tidur sudah!!! good nite!!

No comments:

Post a Comment