Sunday, September 26, 2010

* mr Moose's workstation *

Salaam... sesekali skodeng ke meja hubby Moose yang sibuk jek siang malam mengadap mrs Mac. hmm... Bila bertemankan seorang graphic designer dan video editor, sememangnya 60% dari masanya dihabiskan di depan komputer. Tambahan pula hubby Moose lebih senang bekerja di lewat malam dikala orang lain sedang enak dibuai mimpi. Seperti orang bertugas di shift malam pula. Lucky me workstationnya di kamar..so saya masih bisa melihatnya di depan mata sepanjang masa. Katanya malam hari lebih tenteram, lebih banyak idea mendatang berbanding siang hari. hmm.. Kadang kala terlihat hubby Moose terlelap di kerusinya. Pity him!!! erm..itu pengorbanan masa dan tenaganya buat keluarga kecil saya.

workstation my dear hubby Moose's workstation...
ini sebahagian koleksi hasil kerjanya

currently hubby Moose sedang sibuk menyiapkan bunting, banner, montage dan video untuk presentation pada hari walimah OUR brother and sister.

idea..idea..idea.. hehe

eik? muka ada senyum ker? cari idea ke berFB ker tu? hiks!

candid my househubby lagi!!! hehe.

Jangan risau walaupun separuh harinya bersama mrs Mac, kini saya bisa tersenyum riang kerna hubby Moose sudah pandai membantu wifey membuat kerja2 di rumah. Kini pulang sahaja dari ofis... bisa saja baring dengan aman {sebab tu kott wifey asyik tidur saja.. hahahaha}. Yang pasti saya tak perlu gusar dengannya , kerna beliau senantiasa membuat wifey tersenyum dengan hasil kerja2nya. erm.. hubby Moose sedang renovate kembali bilik lamanya untuk dijadikan workstation & ofisnya yang baru. Tetapi bilik tu terletak di perkarangan laman rumah... mungkin nanti tak nampak lagi hubby Moose terlelap di kerusi pada malam hari. huhu.

btw seronok juga bertemankan seorang mr photog.. bisa outin' bersama dan menjadi model secara sukarela!!! ahaks!

6 comments:

  1. sejak bila mus kuskus pakai baju kotak...60an kah?

    ReplyDelete
  2. kenanga.. abng mus ikot fesyen. kacak per skali skala ber-60s!!! {ke idolanya encik kenanga? hahaha}

    ReplyDelete
  3. mus kuskus sengih2 tu tgh chat dgn kantan kot noh...?..perlu ke akaq nyanyi lagu 'Curiga' dari kak Ning?

    ReplyDelete
  4. kak delima.. tu la kejenya..dok depan PC.

    ReplyDelete
  5. kenanga..sila jgn nyanyi, nnt rosak lagu.

    ReplyDelete