Tuesday, September 28, 2010

* Jemputan MAYA buat SEMUA *

Assalaam alaykom sisters and brothers... rasanya masih belum terlewat untuk membuat jemputan secara maya ini. Majlis Perkahwinan my brother in law Mu'awwidz Al-Ansori & sista Fateyn juga my sister in law, sista Yusra & brother Najmi. owh YES!!! double weddin' again this year!!! Alhamdullillah, majlis akad mereka telah pun selesai terdahulu, kini adalah sambutan Majlis Sambutan Menantu bagi keluarga besar The Wayfarers.

Buat semua kenalan yang jauh dan dekat, juga tidak lupa kepada semua client 1stVerse, berbesar hati kiranya jika anda semua dapat meluangkan masa ke majlis tersebut yang diadakan serentak dengan Majlis Sambutan Aidilfitri Kuala Selangor. Memandangkan kami tidak mengadakan openhouse di kediaman, maka sudi-sudilah datang buat sesiapa sahaja yang mungkin terbaca entry ini, atau ada sahabat2 yang melalui kawasan tersebut. Saya akan seharian disana atas tugasan as mrs photographer , berganding bahu bersama insan terchenta yang merupakan tulang belakang multimedia bagi majlis ini.

Tentatif majlis adalah seperti berikut:

Tarikh: 2hb Okt 2010 (Sabtu)
Masa: 11 am sehingga ke 4 pm.. Ketibaan pengantin jam 12 pm.
Tempat: Stadium Tertutup, Kuala Selangor
(Lokasinya di Bandar Malawati, Kuala Selangor)


the bunting! temanya purple..
{baju purple semua dah ketat!!! huhu}

the map.. atau mungkin bisa google sahaja "Kompleks Sukan Tertutup Kuala Selangor"

Majlis Sambutan Aidilfitri atau Jamuan Rakyat ini diadakan buat rakyat2 AYAH di Kuala Selangor terutamanya. Semua hidangan disediakan secara "rewang", dan penduduk kampung akan mula merewang pada Khamis malam. Yang pasti Jamuan Rakyat ini akan mempunyai kelainan bagi saya yang tekak kari....kerna ianya akan dihidangkan dengan masakan Jawa. InshaAllah.

Buat para photographers diluar sana, anda semua juga dialu-alukan untuk merakam detik2 indah ini jika mempunyai masa terluang. Dan untuk bakal2 pengantin, jika anda mahu melihat kelainan konsep walimah.. atau yang masih tercari2 idea untuk mengatur aturcara majlis perkahwinan, jemputlah ke majlis ini. Walaupun ianya hanya Majlis Menyambut Menantu dan Jamuan Rakyat yang sederhana... majlis ini bakal mencipta sejarahnya kerna berkat hasil usaha penduduk2 di Kuala Selangor dan akan diuruskan sendiri oleh ahli keluarga The Wayfarers. InshaAllah.

4 comments:

  1. Salam Cyana,

    teringin gak nak p..malangnya di housing area akak ada open house untuk penduduk.. Anak2 pun ada open house kat Assyakirin.. Ucapkan tahniah buat kedua2 pengantin..Bertambah lagi ahli keluarga Kak Lin..

    ReplyDelete
  2. Banyaknya jemputan Sabtu ini - jangan pulak kakcik jadi lebai malang nanti - sini terlepas sana kecundang! :)

    ReplyDelete
  3. hehe..bertambah besar la nanti kuarga Wayfarers yg besar tu ek..insyallah..best2...
    pss..kak cyna cecepat la carik bju purple!!
    i loIke! :D

    ReplyDelete
  4. SALAM,
    TERIMA KASIH ATAS JEMPUTAN.MAAF TAK DAPAT KERANA PADA HARI YG SAMA, ADA KELUARGA DATANG DARI MELAKA. RAMAI DI RUMAH NI NANTI. JADI TAK BOLEH NAK TINGGALKAN RUMAH. APAPUN, UCAPAN SELAMAT PENGANTIN BARU KPD PASANGAN YG BERKENAAN

    ReplyDelete