Sunday, September 5, 2010

* Eid Mubarak 1431H *

Eid Mubarak sisters and brothers.

Assalaam alaykom, Ramadhan yang akan berlalu digantikan dengan Syawwal. Alhamdullilah, sudah tahun ketiga beraya bersama hubby Moose dan bakal menyambut Eidulfitri di Shah Alam. Kami sekeluarga akan berjemaah di Masjid Parit Mahang, Kuala Selangor kerna AYAH mendapat jemputan berkhutbah disana. Selepas itu akan menziarahi rumah saudara mara dan pulang ke kampung Chengkau Negeri Sembilan, InshaAllah. Dan pada raya ketiga, mrs Moose dan mr Cyana akan pulang semula ke Penang untuk bersama family di sana.

Kesempatan ini, kami sekeluarga ingin memohon ampun dan maaf zahir dan batin. Semoga Eidulfitri ini mengeratkan lagi silaturrahim sesama kita walau dimana jua berada. May ALLAH bless you and accept all the good deeds from you and me. Eid Mubarak!!

8 comments:

  1. Salam Aidil Fitri Cyana..

    mohon maaf zahir dan batin...
    mohon halalkan makan dan minum...
    mohon ikhlaskan persaudaraan dan persahabatan...
    mohon lupakan salah dan silap...

    :)

    ReplyDelete
  2. selamat menyambut aidilfitri akan cyanamoose itteww..

    ReplyDelete
  3. Salam Cyana,

    selamat menyambut eid mubarak.. Awak beraya di s alam ye.. kami akan balik ke Pontian, Johor.. Parit Mahang tu dah area SIL akak.. ,aybe balik after a week...

    ReplyDelete
  4. salam kakcik...

    mohon kemaafan salah dan silap. halalkan makan minum. Semoga persahabatan kita berkekalan walaupun hanya kerap kali bertemu di alam maya.

    sampaikan salam buat keluarga ya.

    ReplyDelete
  5. salam en_me... salam aidilfitri to you too. salam perkenalan. will follow you. InshaAllah.

    ReplyDelete
  6. salam kak yan,

    eid pertama&kedua di Shah Alam.. then akan pulang ke Penang semula. btw Parit Mahang tu sy belum smpai lagi.. tk sure area mana. Alhamdullillah setakat nie, setiap tahun akan beraya dengan warga Kuala Selangor. :)

    take care ya kak Yan...selamat memasak2 nnt. hehe

    ReplyDelete
  7. selamat hari raya, maaf zahir batin..

    sorry eh terkasar bahasa, terlajak bergurau, termakan, terminum...

    take care!

    ReplyDelete
  8. salam mrs murni..

    Selamat hari raya, maaf kalo ada salah dan silap sepanjang persahabatn kita. halalkan makan dan minum. jaga kesihatan dan bby. :) umur panjang berjumpa lagi. take care too.

    ReplyDelete