Friday, September 10, 2010

* Eid ul-Fitr @ Baitul Ar-Rahmah *

Assalaam alaykom... ceria dengan pelita2 yang menerangi malam Syawwal di sekitar Baitul Ar-Rahmah. Kanak2 bersuka ria dengan percikan bunga api, para Ibu sibuk di dapur menyediakan juadah untuk hari yang mulia. Para Ayah mungkin sibuk memantau hendaknya.. hiks. Tahun ini saya menyambutnya di Shah Alam bersama hubby Moose dan keluarga terchenta.. Alhamdullillah The Wayfarers semuanya dapat beraya bersama di Baitul Ar-Rahmah. well well.... saya juga tak ketinggalan menyediakan nasi impit dan kuah kacang, walau sedikit kecewa kerna tidak berkesempatan membuat cookies, kerna saya percaya hasil air tangan sendiri pasti lebih afdal dari membeli. hmm.

Personally saya ingin memohon maaf jika terdapat sebarang cacat cela di dalam terjemahan penulisan sepanjang mencoret di blog CyanaMoose. Saya hanyalah insan kerdil yang tak bisa lekang dari melakukan kesilapan. Maaf juga sekiranya ada post atau kata2 yang menyinggung perasaan ataupun yang mengguris jiwa. hmm. Semoga ikatan kita akan terus mekar walaupun di alam maya. InshaAllah.

Eid Mubarak to everyone.... May ALLAH swt accept our fast and prayers. I hope you all have a wonderful day. Farewell Ramadan, we will miss you!!

No comments:

Post a Comment