Tuesday, April 17, 2012

* Wayfarers @ Anugerah NC 2012 *

Date: 14th April 2012
Location: Dewan Muktamar Islam, Kuala Lumpur

Assalaam alaykom... selesai sudah Anugerah Nasyid NC 2012 yang dianjurkan oleh Nasyeed.Com. Beberapa anugerah kategori nasyid telah dipertandingkan dan bisa dikatakan 80% berjaya sempurna memandangkan ianya adalah anugerah berprestij kali pertama khas buat pendukung irama nasyid dan pendakwah di Tanahair Malaysia. Malam keduanya diadakan konsert khas yang membariskan beberapa artis tanahair seperti Kumpulan Dendang Anak, Kumpulan Mestika, Raihan, Muadz, Dakmie dan The Wayfarers. Semuanya memberi persembahan yang mantap dan telah dirakam oleh TV AlHijrah, berkemungkinan akan ditayangkan secara esklusif pada Syawwal nanti. InshaALLAH. Tahniah kepada Nasyeed.Com diatas penganjuran Malam Konsert NC 2012.

 Kumpulan Dendang Anak pembuka tirai

Kumpulan Mestika

 Kumpulan Raihan

brother Dakmie dengan lagu ciptaannya dari drama 'Adamaya'

Kumpulan Salam dengan persembahan unik mereka iaitu menyampaikan lagu2 tamil.. Salah seorang ahlinya adalah my brother in law Muadz

 brother Muadz dengan penampilan solonya... marathon sungguh  berlagu2.. hehe

Proudly present... my dear singing family group!!
The Wayfarers!!!!
 
 The Wayfarers dengan  pakaian sedondon ungu tajaan Sri Munawwarah Design

The Wayfarers menyampaikan lagu Find The Way nyanyian asal Ecoustic dari Bandung

 
Superb harmony!!! Love it!!!

Alhamdullillah...walaupun hanya satu lagu namun ianya bisa memecah persepsi masyarakat, bak kata mr Emcee kumpulan anak-beranak yang bisa menambat hati jiran tetangga. ahaks!

Thumbs up to The Wayfarers!!!

No comments:

Post a Comment