Tuesday, April 24, 2012

* Secret Admirer *

turkey.admirer

Assalaam alaykom... pertama sekali sebagai wakil kepada mr Moose saya merakamkan terima kasih di atas pemberian 'seliper kecik'. Yang pasti ianya istimewa kerna datangnya dari Amasya Turkey bersama sekeping nota dari seorang sahabat yang meminati karya2 mr Moose. Sungguh begitu terharu kerna kesanggupan beliau mengirim nota ringkas yang penuh dengan pujian walaupun tuan empunya tubuh tidak mengenali pengirimnya. 

Jika pada zaman persekolahan kiriman dari insan yang tidak dikenali akan dilabel sebagai 'Secret Admirer' {owh.. kes di atas ada nama pengirim ya.. thanks brother Ibraheem.} Secret Admirer ya bukan Secret Recipe. hehe. Tiba2 teringat kisah secret admirer yang mana zaman sekolah pasti meriah dengan kiriman hadiah seperti coklat, cookies, bunga. Sekolah menengah saya semuanya pelajar wanita yang nalurinya meminati benda2 comel, prihatin lagi penyayang. Sedetik mengimbas zaman persekolahan kerna tengahari tadi sempat menemui sista Nurizwanie a.k.a Along. Kali terakhir kami bersama ketika di tingkatan tiga, kemudian bertemunya kembali pada hari persandingannya. Terkini beliau sudah mempunyai anak tiga dan katanya rutin sibuk dengan hal anak2. Sudah hampir belasan tahun rupanya kami tidak bertemu dan ucap pertamanya pabila menemui saya tadi... "Alhamdullillah...Cyana banyak berubah. Tiada lagi Cyana yang nakal."... {eh saya nakalkah? ahaks!} Nakal kami dulunya suka mengusik orang dan suka-hati berjalan keliling sekolah bak kata samseng pompuan. hahahaha. Ingat lagi saya mengikut Along pulang ke rumahnya dan bergambar di Bandar Parit Buntar. Ketika itu memakai Tshirt hitam dan jeans Hitam... punkstar katanya lagi! oppss!!! Sweet sangat!!! 

Walau nakal2, ada juga yang meminati kami. hiks! Ada juga secret admirer yang akan mengirim salam, mengirim gula2... Rindu sangat zaman form two!!! Mungkinkah ketika ini saya masih lagi mempunyai Secret Admirer? jeng jeng jeng!!!! {kalau ada pasti sudah dapat goodies seperti hubby Moose, maka jawabnya stop berangan ya! hiks!} Jika ada ini pesanannya.. To my dear Secret Admirer... I ADMIRE you tooo!!! :)

p/s: To dear ALONG... hope our friendship will last till the end! Happy to see you soon! InshaAllah.

No comments:

Post a Comment