Tuesday, April 24, 2012

* Lurve my Secretariat task *

Make du'a for my lil' journey... 
Semoga selamat di keberadaan tanah Borneo

lovely piece by mr Lurve

shinny day

Travel with my red carpet beg sangat best!!! tupperware cop mohor juga bisa dibawa tanpa risau size beg mengembang. hehe. Loove my job soo much! Tugas ini walau dilihat remeh mengatur mesyuarat, menempah bilik dan minuman namun ianya membuat perhubungan profesional antara Sekretariat dengan Panel lebih mesra dan bisa meluaskan jaringan komunikasi. Hari ini di Kuala Lumpur, esok di Kuching lusa di Kuala Lumpur kembali untuk sesi mesyuarat. owh.. jangan pelik jika saya hari2 mesyuarat kerna itu adalah KPI utama iaitu mengurus atur mesyuarat tender. hehe. Selain mengajar saya lebih prihatin tentang 'typo error' ianya juga bisa membuatkan saya menghafal nama penuh warga kerja yang menjadi Panel dan juga menghafal minuman dan makanan kesukaan mereka. owh.. itu penting agar Panel yang menghadiri mesyuarat akan berasa gembira. 

Tiba2 semenjak kebelakangan ini saya dipelawa sekiranya ingin kembali menerajui team projek eBernas sama ada membarisi Project Management, Functional Analyst, Data Migration atau  mengendalikan Security Access. owh... rindunya zaman eBernas dengan rakan2 yang begitu komited menyiapkan kerja beyond schedule. hmm. Namun ketika ini di saat ini saya semakin menyukai cabang perolehan dan tender. Good Nite!

Being a good secretariat == ALWAYS SMILE! 

No comments:

Post a Comment