Sunday, January 29, 2012

* I want to Fly *

Assalaam alaykom... sebentar tadi melayan tele-drama "Aku mahu terbang". Credit to mr director. Suntingan yang baik, mesej bagus dan saya suka scene pelakon di atas bumbung rumah. Skripnya juga bagus diolah... benar seperti kata, ada malam pasti ada siangnya, ada hidup pasti ada mati. Kerna kematian itu sudah tertulis, ianya nyata. hmm.

btw... Selamat berangkat kepada AYAH yang terbang ke kota London malam ini dan akan pulang malam esoknya. InshaAllah. {wah! seperti daytrip ke Sabah jek. hehe}. Berita gembira bagi saya hubby Moose tidak akan meninggalkan wifeynya. Pengorbanan beliau membatalkan tugasan tersebut kerna lebih mementingkan komitmen kepada yang lain walaupun terpaksa mengetepikan minat dan cita2. hmm.

owh.. sambil bercerita sambil layan gambo koleksi iPhone hubby Moose. {grrr!!! nak jugak gambo begini. huhu}. Selain kamera, ketajaman mata dan kekreatifan pemilik mata adalah faktor utama untuk menghasilkan gambo yang menarik. hmm. Dalam erti kata lain, tidak kisah kamera apa yang anda guna... hasilnya pasti menarik.

the fly... nampak tak flight yang kelihatan terbang di utara?

Everyone can fly!!! tagline Air Asia yang menjadi peneraju syarikat tambang murah pujaan rakyat Malaysia. ahaks! Tahun nie belum mempunyai cadangan untuk bercuti...Seronok Kantan yang kini berada di Cameron Highland sambil minum teh di tepi ladang. Kemboja yang sibuk makan2 di Kuantan barangkali, HSM sedang honeymoon di Mempaga{erk.. honeymoon ker? hahaha}, Kenanga? Pasti sibuk survey gadget terkini kan?
the federal highway

hubby Moose suka hantar wifey pergi kerja sebab mahu merakamkan gambo.. while wifey sleepin'... oppss!

kotaraya Kuala Lumpur... credit to mr photog

look at my sexy eyes.... auuwww!!!!

mrs Cyana with the Arab man!
tiba2 tersuka gambo nie... hubby Moose gaya Arab, wifey gaya Melayu sejati.. ahaks!

All pic courtesy by Moose's mobile collection. Thanks CYGku!

No comments:

Post a Comment