Monday, July 19, 2010

* GGO Dinner @ Peranakan Place *

Assalaam alaykom sisters & brothers & GGOs yang senantiasa menceriakan hari2 ahlinya. Cerita Jumaat yang lalu {owh Yess!!! sedikit lewat update kerna penulisnya pulang ke kg halaman.. hehe}. Petang hari, mahu sahaja menjerit di dalam kereta..trendnya setiap kali Jumaat, walaupun keluar seawal jam 5pm dari office..jemnya??? grrrrrr!!!!! sakit hati tahap gaban berlawan dengan satria baja hitam.. tertibe.. ahaks!

okay..lupakan cerita kerja sebentar, malam harinya sekali lagi GGOs berkumpul sempena meraikan pasangan pengantin baru mrs HSM & Abg Soljer yang baru sahaja habis honeymoon tetapi kesian pengantin dah demam berduanya. hehe.

Memandangkan pelan bertukar disaat akhir, hubby Moose terpaksa berpisah sekali lagi dengan wifeynya.. huhu. Maka mrs Sanplawer bergerak seorang diri ke tempat yang dituju iaitu One Utama {owh.. sempat juga mencuci mata... baju? kasut? hmm berwarna warni}.

Maka we all memilih Restoran Peranakan Place yang menghidangkan masakan melayu..almaklumlah semuanya tekak melayu. Dan tiba2... miss Kantan telah membuat surprise!!!! HILANG secara tiba2.. munculnya membawa choc cake ini.. wow!!!! bestnya!!!! we all meraikan ulang tahun GGO yang kedua. erm..oleh kerna miss Kenanga yang memegang mr Niko, maka sempat juga merakam beberapa pic with potrait len without flash. Soooo.... GGO mari layan gmbo B&W jom!

Semoga PERSAHABATAN GGO akan terus berkekalan sehingga ke anak cucu cicit nanti. InshaAllah.

miss Kantan

miss Kemboja

mrs HSM

Abg Soljer

dimulakan majlis dengan doa... miss Kenanga

miss TA in action.

sebab dah lama tak potong kek, maka mrs Sanplawer segan bangat nieh... btw trimas diatas memberi penghormatan memotong kek buat tahun ini. hehe
{pic courtesy from Kantan.. candid yang best!}

my meal... nasi goreng

Kenanga's meal..nasi peranakan place

owh.. sedikit pics yang sempat juga dirakam menggunakan mr BB.. Restoran ini terletak di laluan ke new wings One Utama di tingkat satu.

teh ais yang sedap

mrs HSM in sexy pose

miss Kemboja in manja pose

Kenanga in 60s pose

pinky stuff.. hak milik mrs HSM yang sangat gemarkan color pink

aksi pengantin baru... oppps!

btw.. thanks ya Abg Soljer yang membawa doorgifts dari Cambodia

last but not least... pic WAJIB bertiga... camner lah masa majlis mrs HSM hari tu bley terlupa..sob..sob. {pic courtesy from Kantan}

Sorry hubby Moose tak dapat turut serta makan2.. pulang sahaja dari dinner, terus menuju ke stesen bas untuk pulang ke Penang pula. btw..Thanks to GGOs yang sentiasa menceriakan hidup saya.. tanpa kalian pasti stress di tahap maksima.. hehe. Happy Friendship GGOs!!!


4 comments:

  1. saaaaaaaaaaaaaaaaaaayang GGO

    ReplyDelete
  2. sayang jugaaaaaaaaaa.. muka mak berminyakkk!! upset :P

    ReplyDelete
  3. ase.. gmbo kemboja paling menawan kot...sbb salu contol cun. ciss..

    b&w tema chairman!

    ReplyDelete